Gå til innhold

Et spørsmål til dere som planla graviditeten :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere sex hver dag i EL-perioden eller annen hver? Vi kjører på hver dag (vil helgradere... hihi), men hører noen anbefaler annen hver dag..... litt forvirra.... noen meninger evt. erfaringer???

*klem fra meg*

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

vi hadde sex varje dag etter mensen var øver....blev gravid direkt så de funkade for mig=)

Skrevet

Sex hver dag rundt el. Tok i tillegg slimløsende hostesaft, og jammen satt spiren på første forsøk:-)

Skrevet

Vi hadde sex en gang 5 dager før forventet el, og en gang 2 dager før. Det holdt for oss i alle fall, ble gravid på første forsøk. Det ble jeg forrige gang også :-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Veldig greit å høre fra de som faktisk er gravide :-D Har 2 jenter fra før og gleder oss sååååå til 3. spire :-D

Håper å snart komme inn å joine dere :-D

Skrevet

hadde sex som før uten å stresse med el-dager å sånt :)

Men den satt med engang også ;)

fruktbare perioden ble det vel sånn ca hver 3 dag..tok det som det kom ..

Skrevet

Hadde omtrent ikke sex den perioden, sambo jobbet omtrent døgnet rundt. Kan ikke helt skjønne hvordan vi har fått det til da vi ikke hadde sex i nærheten av eggløsningsdagen (jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning).

Men med førstemann hadde vi sex omtrent hver dag den mnd.

Skrevet

Vi hadde ingen sex før eggløsning, en gang en dag etter og her sitter jeg 10+4:-)

Skrevet

jeg vil bare tipse til å ha sex når dere vil, det var det som funka for oss! nå har vi sex ganske ofte generelt sett dersom alt er bra og begge er friske, dvs. annahverdag hvertfall.. de to første prøveperiodene hadde vi sex normalt pluss hver dag og opptil flere ganger dagen under og rundt el.. samme gjorde vi 2. pp. ble ganske sliten av alt dette, og bestemte oss for å roe ned litt, ikke følge med på el i det hele tatt, og kun ha sex for å kose oss.. viste ikke før i ettertid når jeg hadde el den mnd, og vi hadde ikke sex dagen jeg hadde el.. et par dager i forveien, og et par dager i etterkant tror jeg.. da klaffet det.. sikkert litt psykisk og, for når vi tenkte mist på det skjedde det:)

Skrevet

Hei igjen :-) tusen takk for svar alle sammen... ja tror nok det er et bra tips å ikke stresse, men nå har jeg eggløsning og da prøver vi på MYE sex oxå ser vi hva som skjer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...