pia_1 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Har du ferie eller er du blitt syk?? Har ikke sett deg her på noen dager, mao du er savnet :-) I så fall God ferie eller God bedring :-/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Han lagde en fin tråd i går eller dagen før om at han knuste frontruten til en bensintyv med balltre :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 hrmmmfff.. ikke hør på anonym kjærringkreket her!!!! Bare litt for mye med unger og jobb for tiden...går liksom ikke an å snike seg unna heller:-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Hehehe. Tror ikke de (vi:-) anonyme er klar over hvor mye skiftspråket avslører dem. Det lyser jo Dryppert lang vei av kølle-innlegget. Skjønner ikke helt hvorfor han følte behov for å være anonym. Litt flaut å innrømme at han kjører BMW kanskje. Så nå kan dere gjette hvem jeg er.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg vet ikke hvem du er, men jeg er fremdeles Jens Stoltenberg :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Da vil jeg benytte anledningen til å be om lavere barnehagepriser, lavere busspriser, co2-frie gasskraftverk og dobling av foreldrepermisjonen. På forhånd takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå