Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Nå har jeg nådd 57 kg....og det går baer nedover... jeg har begynnt å spise igjen, men likevel så raser kiloene av.... Jeg er snart bare en skygge av meg selv jo....
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Fristet til og slenge en stygg kommentar, siden jeg skal ned 21 kilo, men skjønner at det ikke er noe morro når det går den veien heller Finnes det ikke råd for de som vil opp i vekt også da?
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Sorry, tenkte ikke på det.... Men jeg har jo nesten ikke spist på en mnd, og nå den siste uka-en og en halv uke så har jeg klart å spise litt igjen, men kg detter av.... Hva gjør jeg da for å holde den stabil? vil jo ikke opp så veldig mye mer da....men ikke ned heller...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 kan jeg få spør hvorfor du ikke klarer å holde på maten? Uff,ikke noe moro det der!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 drikk proteinshake eller andre typer shaker.. =) Jeg prøver forsåvidt og komme ned i den vekten igjen.. hehe.. Lagt på meg litt og veier nå 62.5 kg.. ( litt mye av det gode ja) .. Hvor høy er du siden du sier at du er en skygge av deg selv?? Uansett så er det jo ikke bra om du ikke ønsker og gå ned da..
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er bare 1,60 høy.... har fåt beskjed fra stort sett alle at nå må jeg ikke gå ned mer.... har ikke klær som passer lengre. De buksene jeg har var akkurat passe i desember...har gått ned 10 kg på en mnd nå....
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg holder på maten, men jeg spiser ikke.... har ikke hatt matlyst på over en mnd... Så det gikk faktisk tre uker der jeg ikke smakte mat.... Pga alt som har skjedd nå den siste tiden...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 10 kg. på en måned. Det var ganske masse ja. Særlig hvis det ikke er meningen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Ok.. Du kjenner jo kroppen din best-. Og ser sef uansett ikke bra og gå ned så mye på en mnd.. Drikk shaker eller prat med legen din.. Jeg er 170.., men mulig jeg har helt annerledes kroppsbygning eller noe.. Eller veldig sykt kroppssyn.. hehe.. =)
Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Tar litt tid før kroppen snur igjen.jeg veit hvordan det er...spis normalt og regelmessig så stopper det nok...jeg raser også ned i vekt etter jeg la om kosten...venter på at det skal stabilisere seg..kroppen er i sjokk pga fravær av sjokolade..hehe
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2008 Legen har ikke sagt noe, var der på onsdag... da er vel kanskje alti orden da.... jeg har en bmi på ca 22 fant jeg ut, så det er jo ikke helt galt da.... er bare jeg som er vant til å ligge på 65-67 kg....
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 Jeg kunne spise sjokolade hver dag, men nå siden desember, så har jeg ikke smakt det....hehe....egentlig litt greit det også da....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Er nok vanesak kroppsmessig og ja.. =)) Jeg var 55 kg før jeg ble gravid.. de fleste synes vel egentlig at jeg var alt for tynn og nesten sykelig tynn.., Men det var der jeg trivdes.. Og føler meg ikke komfortabel i det hele tatt over 60 kg.. Merkelig.., men går nok på hva man er vant til ja.. Men funnet ut at jeg er fornøyd hvis jeg kommer ned i 58 kg igjen å.. =)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Nei, se nå positivt på det! du blir jo bare flottere og flottere! 57 kg er min idealvekt- trives best melomm 55-58 kg og jeg er 8 cm høyere enn deg. Så snart du har tid, så kjøper du deg noe nytt, som viser fem dine nye slanke linjer, fresher opp håret hos frisør osv og Voila! en nye og hottere Masræva:O))) Ex'n kommer til å få hakeslepp og lure på hva som feilte han! Se på dette som en hyggelig bivirkning av en bedriten situasjon!
nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 Hi hi........tenkte du ikke på det i dag heller???? - Luringen. Like kjipt å være for tynn som for fet. Hadde ei veninne som var veldig tynn. Er det enda. Det plaget henne masse
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. januar 2008 #16 Skrevet 25. januar 2008 Sånn var jeg også, raste ned , men det stoppet på 50 ;-) Nå har jeg kommet meg litt opp igjen, men har så klart blitt syk, så vi får se hvor lenge moroa varer.
snartgift.no Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Samme her... Er 169 og var 59 før jeg ble gravid... Har 6 kg igjen til dette - ser frem til å bli kvitt de ekstra kg.. (til blekkspruten)
♥Rime♥ Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Heisann, jeg har vært i din situasjon. Gikk også ned 10 kg på litt under en mnd da jeg var litt trist en stund. Men når jeg fikk det bra igjen og begynte å spise, så var kiloene like fort på som av. Kroppen vår takler ikke å miste så mye fett så fort, så når du begynner å spise igjen så suger den til seg alt den kan. Så du kommer deg nok opp på din trivselvekt igjen før du aner det Hvis du vil holde vekta du har nå, bør du kansje begynne forsiktig å spise sunt og i tillegg trene. Lykke til
Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. januar 2008 Han har allerede oppdaga hva han har mista...nesten da... Han syns jeg er rå sexy nå, men nå kan han angre på at han fant seg ho der feite berta(ja, ho er feit, kunne allefall ha tatt vekk 20 kg, og likevel vært feit, kødder ikke) Men det er for sent... Jeg skal nå begynne å gå lange turer, komme meg i bedre form. Hadde jeg hat råd så skulle jeg begynnt å trenei helseatudio, men får begynne å gå i første omgang Tusen takk for støtte blir jo i godt humør av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå