Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 ...jeg!! Jenta mi vil ikke ha mere pupp!!!!!!! Fåætt en sorgreaksjon på det jeg... Nekter å ta puppen...hyler!! Men tar flaske med en gang.. What to do?? Kan ikke presse henne inn med puppen heller? Dvs jeg prøver å pumpe, men får ikke ut så mye.. Kan man blande mm og mme 50/50?????
Matilde og Sofie mor Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Uff.... Jeg forstår deg veldig godt for jeg hadde det akkurat på samme måte da min datter plutselig nektet å ta pupp. Synes at det var skikkelig trist. Nå har jeg pumpet meg i 3 mnd, men holder nå på å miste melken. Er så vanskelig å opprettholde produksjonen bare ved pumping. Men som svar på spørsmålet ditt. Da jeg lå på klinikken med lille-gullet så pumpet jeg meg og da blandet jordmoren og barnepleierne morsmelken med NAN, så derfor antar jeg at det går helt fint. Jeg gjør det ofte nå også.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Nå vet jeg ikke hvor gammel jenta di er, men mini her var ca 7 mnd da han ikke ville ha mer pupp. Han fikk ut mindre og mindre melk, og til slutt nekta han. Flaska tar han som bare det, og stortrives med det. Siden du ikke får ut så mye melk, kan det jo være at hun heller ikke får i seg nok, og blir sint av den grunn. Det er ikke noe å være bekymret for, selv om du kanskje hadde ønsket å amme lengre. Slik var det i alle fall for meg. Men så lenge du har gjort det du kan, kan det være greiest å kutte ut puppen og fortsette med flaska, så blir jenta blid og god. Jeg har ikke hørt om noen som blander mm og mme før, så det skal jeg ikke svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå