Gå til innhold

må bare klage litt jeg..


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er så lei av de som alltid sammenligner mager å sånn..jeg er snart 9 uker,å ei annen i nabolaget er 13,hu er syltynn og har ikke kage men d er fordi hu har spydd de siste 3 mnd..jeg derimot..jeg er ikke tykk..men jeg har litt extra på magen,men begynnte å få den flat før jeg ble gravid,slanket meg..men nå..nå er den jo blitt småfeit igjen,d er ingen kul der,bare fett..jeg kjenner jooom kvelden at d er hardt nedrest i magen..åsså får jeg høre da ..åå så flott hu er da..gravid i 3 mnd å er så flott..ingen mage der i gården..åsså kommer jeg å er bare 9 å har allerede fått litt mage..jeg synes d bare er flaut jeg..:( i og med at forsteret er sååå lite som d er..å d er jo alltid snakk om de som er så flotte å tynne..

dette ble litt innviklet..men d var bare tankene mine som måtte ut..jeg klager å noen synes kanskje jeg er utakknemmlig å jeg bør heller være glad for at jeg i d hele tatt er gravid..men d er mye som skjer i kroppen når en blir gravid..å noen har vanskelig med å innfinne seg i de fysiske forandringene som skjer...å den personen er meg..

har et dårlig selvbildet fra før å har endelig klart å ta litt av..men så begynner magen å tyte igjen..den kjenner jeg altså..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Redorkide

 

Du har lov til å klage litt nå :-) Du får bare se positivt på at magen din vokser litt nå, det er liksom en annen årsak en mat som gjør det. Alle er vi forskjellige. Jeg gleder meg selv veldig til det begynner å vise, for nå føler jeg meg bare litt utilpass.

Forstår deg jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat sånn som hun du beskriver i innlegget ditt ;) Var ikke syltynn men fikk ikke mage før langt ut i forrige svangerskap.

Nå derimot er jeg sinnsykt oppblåst i magen og har en del ekstra på magen til tross for at jeg trener en del og er spinning instruktør. Er bare 7 uker på vei!!

Og vet du hva? Jeg velger MYE HELLER å være sånn som jeg er nå! (tipper vi kanskje er litt like. Høres sånn ut på hvordan du beskriver magen. Ikke tjukk, men litt ekstra på magen) enn å være sånn som jeg var forrige gang. Spøy i over 4 mnd, gikk ned masse kilo i starten og følte meg helt forferdelig! Trente ingenting forrige svangerskap, men denne gangen er jeg i super form, trener og koser meg, MEN merker at magen kommer så fort atte hjææælp!!! ;)

Så ja: Slutt å klag og nyt kiloene! hehe.. DET kan kanskje være litt vanskelig å nyte de, men sett pris på magen og tenk at det å slanke seg får heller bli satt på vent i noen mnd til!

 

Du sier at man alltid hører om de slanke flotte. Da jeg gikk gravid forrige gang fikk jeg hele tiden høre at "Du har baaaare magen, du er så flott gravid" osv. Og jeg følte meg ELENDIG pga formen .Så det er ikke alle de "syltynne og perfekte" gravide som har det så enkelt heller.. Da hjelper det ikke å ha en flott og nett mage, så lenge formen er på bunn og du bare kaster opp!

Vi er alle forskjellige.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

takk for svar..d var mye oppmuntrende der:)

jeg er vant med å bruke litt inntilsittende topper ,meeen kanskje jeg heller skal kjøpe noen som er litt ledigere nå som magen er som den er..kanskje jeg ikke går å ser hele tiden i speilet da haha:)

men d kommer veldig an på dags formen og..en dager man drit sur å alt er galt..å neste dag er d en annen tone i pipen hehe:)

 

 

nei d skal bli godt når kulen kommer pp magen:)

 

 

 

ha en flott helg begge to.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kankje du venter tvillinger? kan jo faktisk være livmora,eller du er lengre på vei? er 9 uker på vei selv og magen står rett ut...vær stolt av magen din,du er jo gravid...er glad eg fekk mage tidlig denne gangen,sist såg en det nett så vidt i 5 mnd...alle trudde det var innbilt...hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvillinger?? ikke få meg til å svette hehehe

jeg skal til jodrmor i morgen gleder meg:)

men hadde magen sett gravid ut liksom..men den gjør jo egentlig ikke d nå..men kanskjj d ikke helt har gått opp for meg at jeg venter..hmm..

åsså synes jeg d er litt vell tidlig å få mage nå?litt flaut liksom..nei vet ikke jeg altså..jeg må bare venne meg til d igjen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da skal jeg glede det. før eg ble gravid hadde eg helt flat mage. nå eg jeg i 9 uke. og nå bgynner folk å vudere om eg har lagt på meg eller om jeg er gravid. jeg synes det er kjempe gøy for nå er det faktisk en grunn til å ese ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...