Gå til innhold

hva synnes dere om navnet Bettina??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig synes jeg det er et lite pent navn.

Skrevet

Det er ikke et navn jeg ville brukt selv, men syns det er søtt og feminint. :)

Skrevet

gikk på skole me ei som hete bettina.. ho va fra tyskalnd.. så tenke vel det :-)

Skrevet

Minner meg om Celina, som heller ikke er et pent navn. Liker Bertine bedre ;-) (Likner jo litt på Bettina da)

Skrevet

Hehe, jeg hadde en musikklærer en gang i tiden som het Bettina... Hun var polsk, litt kraftig og hadde skikkelig bart... Og hun insisterte på at hele klassen SKULLE lære og spille fiolin, og ordnet et prosjekt for oss slik at vi fikk bruke et halvt å på å lære å spille fiolin (veldig moro når du er 12 år, hehe)! Så jeg har kanskje ikke sånn veldig gode minner om navnet.. ;-)

 

Skrevet

Den gangen jeg var ung (i forrige århundrede) så var Bettina et veldig skjeldent navn. Så den gangen stakk det seg litt ut og ble noe spesielt. Nå er det jo litt mer vanlig men ikke av de aller vanligste - og personlig synes jeg navnet er fint.

Skrevet

tenker på Steven Ackles .Han synger en sang som heter Bettina

Skrevet

Lurer på om jeg synes det er finere med en t i såfall. Betina, om det går an? Det andre blir litt hardt liksom ;)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Har bare møtt ei som heter det. Forbinder derfor med ei søt, koselig og orginal jente

Skrevet

Kjempe fint navn! VEt om ei søt lita jente med lyst langt hår som heter Bettina.:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint :)

Tenkte på å bruke det til snuppa som kommer selv, men sambo likte det ikke :(

Skrevet

Jeg liker det overhode ikke........

Skrevet

Liker det ikke spes godt, men er enig med hun som sier at det mykner opp med å ta bort en t.

Skrevet

Synes det er veldig vestkantnavn...

Skrevet

Jeg synes også det er finest med en t...

 

Lykke til med navnevalg:0)

Skrevet

Enig med JoSoMansen...

 

Betine er finere...liker det med en t

Skrevet

Synes det er kjempesøtt..men finere slik Bethina =) Niesen min heter det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...