Bella Swan Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Helt ærlig synes jeg det er et lite pent navn.
~chess~ Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det er ikke et navn jeg ville brukt selv, men syns det er søtt og feminint.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 gikk på skole me ei som hete bettina.. ho va fra tyskalnd.. så tenke vel det :-)
petite fleur Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Minner meg om Celina, som heller ikke er et pent navn. Liker Bertine bedre ;-) (Likner jo litt på Bettina da)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hehe, jeg hadde en musikklærer en gang i tiden som het Bettina... Hun var polsk, litt kraftig og hadde skikkelig bart... Og hun insisterte på at hele klassen SKULLE lære og spille fiolin, og ordnet et prosjekt for oss slik at vi fikk bruke et halvt å på å lære å spille fiolin (veldig moro når du er 12 år, hehe)! Så jeg har kanskje ikke sånn veldig gode minner om navnet.. ;-)
iznogood Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Den gangen jeg var ung (i forrige århundrede) så var Bettina et veldig skjeldent navn. Så den gangen stakk det seg litt ut og ble noe spesielt. Nå er det jo litt mer vanlig men ikke av de aller vanligste - og personlig synes jeg navnet er fint.
3stk Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 tenker på Steven Ackles .Han synger en sang som heter Bettina
Gurine Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Lurer på om jeg synes det er finere med en t i såfall. Betina, om det går an? Det andre blir litt hardt liksom
Leona* Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker det veldig godt. Har bare møtt ei som heter det. Forbinder derfor med ei søt, koselig og orginal jente
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Kjempe fint navn! VEt om ei søt lita jente med lyst langt hår som heter Bettina.
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes det er kjempefint Tenkte på å bruke det til snuppa som kommer selv, men sambo likte det ikke
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker det overhode ikke........
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 Liker det ikke spes godt, men er enig med hun som sier at det mykner opp med å ta bort en t.
Manhattan skyline Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Synes det er veldig vestkantnavn...
boble <3 Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes også det er finest med en t... Lykke til med navnevalg:0)
Topsy med Skrevet 25. januar 2008 #20 Skrevet 25. januar 2008 Enig med JoSoMansen... Betine er finere...liker det med en t
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #21 Skrevet 25. januar 2008 Synes det er kjempesøtt..men finere slik Bethina =) Niesen min heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå