Gjest Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Vet dette spørsmålet har vært mange ganger, men fant ingen ting når jeg søkte her. Skulle kjøpe den de selger på sparkjøp men de er jo utsolgt der, og jeg trenger en snarest. Vesla herjer så enormt i søvne, ruller over på magen, snur seg over alt og ender som oftest i et hjørne sammenknept som en ball. Dette går voldsomt utover søvnen hennes og vår :/ Så jeg trenger en sånn pose helst med seler eller knytting i sidene. Noen som vet om kjekke nettsider der jeg kan handle en sånn, helst ikke så alt for dyr, den på sparkjøp var jo dritbili da Takker på forhånd =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Vet de selger dem på EXIT, kanskje også på barnas hus. Men de posene er ganske dyre, koster vel ca 500kr! Hva med å sjekke ellos, kanskje de kan ha? Ellers har vel kanskje de aller fleste utstyrsbutikker poser, men det hjelper jo ikke om du vil kjøpe over nettet...
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Har sjekka ellos og der hadde de ikke, kunne helst tenkt meg å handle på butikk i nærheten her, men den bittelille utstyrsforetningen vi har her hadde ikke men men, får bare søke meg frem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå