mammaen til Benjamin :) Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Var på min første kontroll i går, var veldig gøy. Alt ble liksom litt mer virkelig når legen prater om svangerskap, og det handler om MEG! Veldig rart, men fint! Uansett, jeg har vært veldig kvalm siste uken, så legen sykemeldte meg ut neste uke. Jeg er sykepleier, så ikke så lett å jobbe turnus på sykehus når jeg er konstant superkvalm... Hadde ikke sagt noe til avd.sykepleier, og grudde meg litt. Jeg har bare jobbet der i et halvt år, og lurte på hva hun kom til å si. Men jeg tar av meg hatten for den dama! Hun gratulerte meg, og sa at dette var jo gøy! Så hadde hun en lang trøstesamtale der hun fortalte om hvor viktig det var å hvile seg, komme over kneika osv. Ga meg råd ang kvalme fra når hun var gravid og greier! Og hun kom med mange gode forslag på tilrettelegging videre i svangerskapet! Jeg ble så glad at jeg begynte og gråte (ikke at det skal så mye til før jeg gråter for tiden....)! Så fint og oppleve så fine mennesker!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Så deilig, da : )Det er sånn det skal være, selv om dessverre mange ikke opplever det fra sine sjefer. Man blir 10 kg lettere med en gang : )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Så flott=) Da får du nok et fint svagnerskap. Så flott at du har en sjef som er støttende istede for en som stiller spørsmål ved alt. Håper alt går greit ellers, foruten kvalmen din=)
mammaen til Benjamin :) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg ble veldig lettet! Utrolig deilig å få sånt overstått, og når det i tillegg går så bra, er dagen reddet! Går greit med meg utenom kvalmen, litt trøtt og hormonell, men det gjør ingenting når jeg har en liten krabat i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå