Gå til innhold

ligger på fellersrom etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg førdte sist fikk vi fam rom med dob belt seng så samboer kunne være hos oss om natta.husker de flersenger rommene der la de på rad med en gardin imellom seg bare å babyene lå på vaktrommet å sov!

Jeg hadde dattera vår i armene mine/i en baby seng vedsidenav med om natta da jeg sov!

har ikke noe lyst til å ligge på flersengers rom med babyen på et helt annet rom!

hva føler dere om den biten der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil ha stor nok seng til alle fire (meg,samboer,guttungen og spiren, eller hvertfall meg, samboer og spiren)

Skrevet

Jeg synes det var tragisk med flermannsrom. Fikk ikke sove fra mandag til lørdag. Var utslitt når jeg kom hjem.

Denne gangen skal jeg på hotellet ja.

Skrevet

vi fikk ikke stor seng på hotelet.

Jeg fikk en seng, og han måtte sove på sofaen

Skrevet

Jeg lå på rom med en annen mamma. Håper på enmannsrom denne gangen. Får slappe av litt mer da. Vi hadde babyene på rommet, og det blir jo litt urolig for begge parter.Sykepleiere ut og inn,opp å amme på forskjellige tidspunkt osv.....Koselig dame, men det er rart med det å få være seg selv.

Skrevet

kun ett familie rom der jeg skal føde, fikk det en natt sist gang, lå ellers på tre mannsrom. men med babyen, rimelig utslitt etter sykehuset ja, første natten var ikke det noen ledige rom så ble lagt innpå ett sånn observeringsrom sammen med ei anna, var egentlig ett ork hele tiden. håper det ikke er så mange på avdelingen denne gang.

Skrevet

Jeg NEKTER å dele rom på barsel. Om jeg må det reiser jeg hjem! Ikke snakk om at jeg får sove om jeg må ligge på rom sammen med fremmede og i tillegg kanksje 2-3 babyer. Nei, da har jeg det best hjemme!

Skrevet

Samme innstilling som Phantom 30 uker :-)!! Sist lå jeg på rom med 2 andre, og det var ikke gardiner mellom sengene en gang. Bare et stort rom, med seng i hvert hjørne! For min del var det helt forferdelig, og det skal MYE til for at jeg ligger der denne gangen.

Skrevet

Sist gang lå jeg på 2mannsrom med tre andre damer og deres babyer :S Denne gangen er jeg innstilt på å reise hjem så fort som mulig.. Var helt ødelagt etter sist opphold, så det gidder jeg ikke utsette meg selv for denne gangen.

Skrevet

Jeg har bare ligget på fellesrom. Det har ikke vært noe stort problem, ikke drømmenettene akkuratt, men helt greit. Og jeg kunne ha babyen hos meg så mye jeg ville og der var gardiner. høres rart ut dersom babyene MÅ ligge på vaktrommet. Det kan være greit å ha dersom man ønsker det, men ikke at man må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...