Gå til innhold

Har snart oppkjøring...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gruer meg VELDIG!

Har allerede stryket en gang og er nervøs for å gjøre det igjen... Syntes jeg hadde kjørt bra forrige gang, men det syntes ikke sensor... Begynner å bli lei av å holde på med dette også. Får ikke akkurar så god selvtillit heller når jeg får inntrykk av at mange greier det kjapt og greit med en gang, bare ikke jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to... Har strøket to ganger på buss lappen, og nå er jeg dritt lei hele greia.Jeg skal prøve tredje og siste gang trro jeg... Men skjønner at du holder på med bil, og da MÅ du ikke gi opp!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er mange som har strøket, så du er ikke alene, jeg tror du klarer det neste gang :)

 

Skrevet

ønsker deg lykke til.. husk å unngå å gjøre det samme feilen du gjorde sist oppkjøringa(feilen ifølge sensor).. hehe..

Skrevet

Nei, vil ikke gi opp... Skal holde på helt til jeg får lappen i hånda, selv om det tar lang tid! Kan ikke gi opp når jeg har kommet så langt. Får bare håpe jeg ikke stresser meg opp fordi jeg er nervøs. Du får ha lykke til med busslappen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...