Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 han hadde smittet deg med klamydia?? :-(
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jepp! Uansett om han hadde det da dere ble sammen,så har han ett visst ansvar når han innleder et nytt forhold. Det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Kommer an på om han visste om at han hadde det eller ikke. Klamydia er vel fullt mulig å fikse med noen tabletter? Ikke særlig hyggelig selvsagt, men ikke krise heller..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg smitta min mann, men jeg visste ikke at jeg hadde det. Ble selvfølgelig ikke dumpa;) Hadde derimot vedkommende som smitta meg (jeg vet ikke hvem det var) gjort dette bevisst, hadde jeg seriøst sparka han hardt i leggen, og vært OVER han. Kalmydia er faktisk veldig skummelt, man kan bli steril. Det som er så skummelt er at man kan ha det i mange år uten symptomer. Jeg oppdaga det etter maange år, og jeg vet at det er jeg som har tatt det med inn i forholdet, fordi mannen min kun hadde vært med en annen tidligere. Jeg hadde imidlertid noen få svin på skogen...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Det er greit at kvinner kan gå med det lenge før det oppdages,men hos menn oppdages det tidlig(eller tar jeg feil?) Har hørt at hos menn føles det som å pisse glasskår,og det samme ved utløsning. Derfor mener jeg at han burde tatt sine forhåndsregler.
Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jepp..for da hadde han enten vært utro eller løyet for meg. Før jeg le samen med samboeren så sa jeg fra o at han fikk teste seg før det "ble" noe...en selvfølge å teste seg mellom hver partner. Gjør man det så slipper man å spre smitte eller bli smittet. Klamydia og andre sykdommer sprer seg jo fordi folk er ukritiske når det gjelder partnere...og heller ikke varsler tidligere partnere om smitte.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Mannen min hadde det i flere år, før det ble oppdaget. Han hadde ikke noe vondt eller noe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå