pandabjørn Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg bestilte time hos min tannlege til å bleke tennene mine før bryllupet i juni.....fikk time i mai.....koster 1900 pr skjeve så det blir 3800,- for hele munnen det er dyrt men verdt pengene synes jeg så får jeg fine og hvite tenner til bryllupet vårt tannlegen snakket om at hun skulle lage skinner som jeg skulle bruke om natta, er det flere som har hatt skinner, eller hva har dere brukt??
Bøggly Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Ja, jeg har slik skinne til overkjeven, som jeg har hatt i blekemiddel i og hatt på om natta. Husker ikke helt hvor mange netter det dreide seg om. 2-3 uker tror jeg (Spørs jo hvor mye du vil bleke). Tannlegen sa at jeg måtte regne med å gjøre det igjen etter et år eller 2. Skulle holde meg mest mulig unna kaffe, tea og rødvin (+ andre stoffers om avgir farge) mens blekingen pågikk. Fikk litt "ømme" tenner mens det sto på, men ikke veldig plagsomt.
pandabjørn Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 holder det så lenge som 1 år altså?? da er jo ikke det så dyrt hvis det varer så lenge?? hva betalte du da?
Bøggly Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Tja.........var det 1500,- for skinne og blekemiddel, eller bare for skinne - slik at det ble til sammen 2000,- tro? Men da har jeg blekemiddel nok til en runde til (4 sprøyter - har bare brukt 2. Det er ikke mye som skal i skinna)
petite fleur Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Nå kom jeg på noe jeg hørte et eller annet sted - et par som skulle gifte seg, og dama bleket tennene sine før bryllupet. Hun var strålende fornøyd helt til hun så brudebildene - mannen hennes så nemlig helt gul ut i kjeften sammenliknet med henne, hi hi ;-) Bare et lite tips... ;-)
Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 hehe..lurt at begge bleker tennene ja.. :-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå