Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Når (alder) begynte deree med dette og hva leser dere? Lurte på å begynne med dette, men gutten min er 6 mnd og skjønner vel kanskje ikke så mye av det enda? Noen som har synspunkter på dette og evt gode opplevelser/erfaringer eller ideer til meg???
Mor di! Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Det lurer jeg også på! Vår er snart 6 mnd, men det passer likssom ikke helt å lese for han mellom grøt og leggetid-han er stuptrøtt, så etter kveldsstellet så må han rett i seng før han blir overtrøtt. men kan evt. lese litt før han før han før kveldsmat kanskje? Og da før han blir grinete for han er sulten...hehe...
mammaentil maren og jesper Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 jeg begynte å lese for jenta mi nå og hun er snart 3 år... har årøvd tusen ganger før men det nytta ikke... Har en gutt på 6 mnd men han sovner med en gang han legger seg i senga.. får vente til de forstår litt mer... det er jo bare å prøve seg frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå