Gå til innhold

Kvinnfolk og muslimer fortsetter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke de fleste nå at muslimske menn har et jævlig kvinnesyn?, hvorfor i gamperaua er norske damer så inderlig dumme at dem roter seg bort i dem da, er nesten på grensa til at jeg mister all sympati for de som utsettes for mennenes fæligheter. Gjelder selvfølgelig ikke alle muslimer, men i stor grad er det fare for liv og helse om man går inn i et forhold, får man i tillegg barn har man dritt på draget etter min mening.

DAMER skjerp dere og tenk dere om fem ganger!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt man ikke skjærer alle/flest mulig over en kam da...

*riste oppgitt på hodet*

Du vet at kristne menn egenltig ikke er det pøkk bedre?

Eller mormonere? Eller skal vi se, sist jeg sjekket var i grunn menn ganske farlig, bli lesbe!

Skrevet

lesbe er ikke bra det heller....Du finner jo ikke noe mer manipulativt og onskapsfullt en kvinnemennesker....Skal du safe deg,bli nonne!!!trur det er best ;0)

Skrevet

Følte bare for å slenge på den katolske tro her, det er en gjeng for seg selv det. Jødene har en del sesiellt for seg de også... Nei, det er ikke noen religion som er bedre enn den andre, ikke egentlig. Mange her i Norge har en tendens til å påstå at de er kristne, de bare praktiserer ikke religionen.

"Jeg lever helt vanlig alikevel og jeg har min barnetro, man må jo ikke gå i kirka eller be for å være kristen."

JO det må du, det er en stor del av å være kristen. Å følge kristne normer og regler hver dag og handle ut i fra disse, det er faktisk en ganske grunnleggende del av å være kristen. Du må faktisk TRO på ordene i Bibelen, tro på jesus, den hellige ånd og hele pakka for å kunne klasifiseres som en kristen. Har du barnetroen din betyr det at du er enda, som da, er praktiserende kristen. Å ta frem Gud eller Jesus når det passer (Bryllup, barnedåp ol.) uten å legge noe i det er jo helt hyklersk? Man vil bare ha fordelene med det, alt det "kjedelige" eller det som ikke passer inn med den livstilen man vil leve bare legges bort...for det er jo tross alt ikke SÅ viktig.

Så når noen ser på hvite, norske menn og kvinner i Norge som gjevnt over kristne bare fordi de er medlemmer av statskirken, og baserer religionsspørsmål på det, så blir grunnlaget litt tynt i min bok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...