Gå til innhold

Ang sykehusbagen...hvorfor ta med så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke helt forstår alt hva folk skal ha med seg på sykehuset for tre dager der...

Husker at jeg hadde en moderat bag med meg sist, men hadde ingen steder å gjøre av den. Ikke en brøkdel ble brukt.

De fleste av oss har menn som skal hjem hver dag, og kan da ta med ting som man har glemt, så slipper du dobbelt opp av visse greier.

Men...dere velger selvfølgelig helt selv. Bare husk at de fleste plasser får du hverken skuffer eller skap til å ha det i. Bagen må stå ved siden av senga di + at vogna med babyen skal stå der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med lompa. har ikke rukket å pakke den en eneste gang. har gått helt fint. Pappan får jo henta det du evnt måtte trenge.

Ellers er det greit å huske at mange sykehus sliter med tyverier...

Skrevet

De som har litt avstand til sykehuset gjør klokt i å ha med seg litt, ikke alle får reise hjem etter 3 dager. De som bor nærme kan få far til å hente mer klær etc dersom det skulle bli nødvendig.

Skrevet

Dersom alt går som det skal, så reiser jeg hjem etter et døgn (fødeloftet), så da trenger jeg ikke så mye heldigvis. Tar med meg et skift til meg, og et til baby + henteklærne hennes :) Og en pakke saba bind, og toalettsaker, og tøfler. Tror det skulle holde :o)

Skrevet

Helt enig! Mye som aldri ble rørt av det jeg hadde pakket med meg.

Denne gangen blir det:

brystpumpe

en god pyjamas

tøfler

en kosedress

truser (store hehe)

noen t-skjorter

sokker

toalettveske

litt babytøy (flytter inn på barselhotell, og det er jo litt stas å bruke egne klær)

en bok

amme-bh

ammeinnlegg

kamera

broderingssaker (slik et hvor man broderer inn navn, vekt osv)

Tror det skulle holde:-)

Skrevet

Bor 2 timer fra sykehuset og både far og jeg ser for oss å være på sykehuset i 3 dager (til blodprøven er tatt), for å slippe kjøre så mye med den lille i staten. Dessuten vet en jo aldri hva som skjer - de 3 dagene kan bli flere. Så for min del, med lang avstand, tar jeg heller med meg litt for mye...

Skrevet

Selvfølgelig er de som bor et stykke unna sykehuset et unntak. Men tenker på alle de andre ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...