ønskebarn Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 jeg er i uke 38 har gått med mens tak i magen litt på og av hele uka, nå har jeg begynnt med tak i ryggen også og er litt små kvalm. noen andre som har opplevd lignende. føler meg skikkelig råtten. varer jo ikke hele tiden men er sånn frem og tilbake. kjenner liv hver dag, litt roligere men kjenner hver dag. håper noen kan svare.
April76 er på overtid! Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har det AKKURAT sånn som deg, er også i uke 38. Dette er nok helt normalt, kroppen som forbereder seg. Kjenner på utålmodigheten at jeg får store håp hver gang men akk ja....bare til å smøre seg med tålmodighet her ja, hehe. Har hatt det slik de siste tre dagene, på og av. Innimellom så vonde tak at jeg lurer på om det er en ri eller bare kynner..:S Lykke til og håper vi snart er ferdig
ønskebarn Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 godt og høre, sikkert vanlig. men er så intense mens smerter også gir det seg. har vært slikkelig sliten i dag og vondt i hodet. men får smøre meg med tolmodighet. lykke til april76.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå