Gjest Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Fikk endelig fast jobb i dag etter å ha vært i vikariat i 2 år. Jobber i det offentlige så nå blir det til og med feriepenger på meg for hele permisjonen. Synes jeg har vært så UTROLIG heldig siden jeg går ut i permisjon om 3 uker. Nå skal jeg bare kose meg!
*Super*Mamman* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer:) Men hvorfor får du feriepenger av all permisjonspengene? Får du dem ikke betalt i fra NAV? Jobber i det offentlige jeg også, men får kun for 15 uker..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Ettersom jeg har forstått fortsetter jeg og få lønnen min fra arbeidsgiver også får de tilbakebetalt fra NAV. Dermed legger arbeidsgiver av feriepenger som vanlig, men taper faktisk penger på det siden NAV bare betaler for 15 uker som du sier. Får du utbetling direkte fra NAV eller arbeidsgiver? Ble redd jeg har misforstått nå...
mamma`n til nurk Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Spørs helt på tariffen. Hos oss får vi fra arb.giver, og får da alle goder vi ville fått om vi hadde jobbet.
*Super*Mamman* Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Ok. Jeg jobber på sykehus, er fast annsatt. Tror dere arbeidsgiver forskutterer til med da? ( sikkert nok ikke kan jeg tenke meg, de taper jo mye pennger på det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå