StoltMammaForFørsteGang Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Jeg er i dag 7 dager over termin, men føler meg i fin form. De siste to nettene har jeg imidlertid ”blødd” litt, dvs det har kommet ut blodtilblandet (helt lyserød) utflod(?). Har forstått det som at dette kan være blodkar som ”sprenges” ifm modning. I dag det piplet ut slik lyserød utflod(?) hele dagen. Ikke store mengder, men slik at et truseinnlegg blir lett rosa etter en halv til 1 time, og at jeg ”kjenner det pipler”. Antar fortsatt at dette er helt ufarlig – har ingen smerter i tillegg. Er likevel sånn at jeg går ofte på toalettet for å sjekke og at jeg føler meg litt usikker (er førstegangs). Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Ring føden du for sikkerhets skyld ikke flaut å spørre Jeg fikk beskjed og alltid ringe hvis jeg blødde.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det høres ut som om det kan være vannavgang for meg, og det bør kanskje undersøkes? Ring føden og hør hva de sier. Vet du om hodet har festet seg? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Tegnblødning kanskje!! Slik min første fødsel startet!! Ring føden og hør du!! Lykke til!!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Tror du nærmer deg fødsel jeg. Høres ut som tegningsbødning eller piplende vannavgang for meg. Ring føden sier jeg også, og hør hva de syns. Lykke til!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Hodet er festet for 5-6 uker siden. Hva er tegningsblødning?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 bare ring du lille venn det der kan være fostervann, å da er det viktig at du sier fra.
mammalade4 Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 For meg så høres det ut som det er slimproppen og ikke vannavgang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå