Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Regner med at endel spiser sent på fredagene. Her blir det strimla marinert svinekjøtt, stekt sopp, råstekte poteter med urter, en god salat med MASSE fetaost i og en god sterk hjemmelaga peppersaus. :-) For de som ikke har prøvd så anbefaler jeg Santa Marias Allround marinade, den er god til det meste av kjøtt, spesiellt svin...men også breiflabb ( fisk) :-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Biff, pommes frites og bernaise......
Gjest -<<- Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Chilimarinert laks med auberginemousse og salat.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Falafel. Skal lage det sammen med eldstemann senere. Han har bestillt det. Lillebror er hummus ansvarlig. Masse grønt til:)
En liten og snart en til Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Blir nesten litt flau når jeg skriver dette, men dagens middag blir nok på Burger King... Men, vil understreke at dette er noe vi gjør veeeldig skjelden.
møkkamannensfrua Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 ovenstekt kylling med ris og sjampinjong saus
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Hjemmelaget Pizza, er eldste som har ønsket pappas hjemmelagede pizza, for den er verdens beste, og det er den faktisk !
La Perla Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg skal i damemiddag i kveld og slipper å tenke på¨denslags :-) Resten av familien får tenke ut noe selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå