februar--baby Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Vet jeg ligger litt etter her altså, men diskusjonen om disse bildene har liksom blusset opp igjen i det siste og jeg er visst den eneste som ikke har sett dem!!! Er vel ikke noen som tilfeldigvis har dem liggende på pc'n og vil dele dem med meg....? (sende meg en pm) Nyskjerrig??? JAAAAAAAAAAAA!!!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 jeg hadde utrolig nok den mailen fremdels...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 send meg en pm med mailadressen deres da.. Men disse bildene er gamle da, sammen med hun mariann. det er de dere mener? Eller er det flere bilder jeg ikke vet om?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Synest det er på tide å la dei folka få vera i fred eg. Tenk om det var bilder av dere dette??
pøber´n & je Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Han har jo gått ut og sagt det ikke gjorde noe jo. Er bedre at de blir vist enn at folk skal fantasere om hvordan de er
ALIICE Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 "Tenk om det var bilder av dere"... Sier ei lenger opp her. Hvis du er så dum at du lagrer denne type bilder på mobilen din, så må du faktisk bare ha det så godt. Og når du i tillegg er kjendis da!! Syntes det var utrolig tilfredsstillende å se disse bildene! Skjønte jo med en gang at Kåre Conradi ikke er den skarpeste kniven i skuffa! Enn å stå i et speil og ta bilde av den bittelille pipen sin? Og så ikke slette det etterpå? Bildene av Mariann var jo bare flatterende=0)
nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Det er ikke noe å se.... oppskrytt. Marianne har ikke noe å skamme seg over heller........
Kaffe-og-Baileys Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 han har jo ganske stor penis? lang er den, i hvert fall.
Northernlights Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 HI, du er ikke den eneste som ikke har sett dem. Jeg begynner faktisk lure på om jeg er den eneste som ikke har og ikke VIL se dem. =oD En naken mann er da noe vi alle her inne har sett?Det er jo bare en kropp.Kroppen til en mann vi strengt tatt ikke trenger å se? Jaja..rar sånn,jeg =o) Har nok med gubbeluren min in natura.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå