Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hva føler barnefar for meg?han e født 05.01.78. Og jeg 270682
Mamalari Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Føler at han ikke er helt sikker på sine følelser for øyeblikket. Tror han må litt mer overblikk over ting. Men får opp tiltrekning, tolker det som han er tiltrukket av deg. Får også opp at han synes du er en sterk person, som han har respekt for.For meg så virker det som at han synes du velstående.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Oki.vi e desvere ikke sammen,men eg har hatt følelsa for han i mange år.vi har et seksuelt forhold.ser du kordan d bli m han framover?og om eg får nå forhold t han,elr noen andre?
Mamalari Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Hvis du ønsker at jeg skal legge et helt legg, så send meg gjerne mail eller pm.. Mailadressa står på profilen min. Men gjør dessverre ikke hele legg gratis lenger. Da jeg jeg se hva slags resultater du kan vente deg, og evt andre ing som måtte dukke oppp. Men iallfall det jeg får opp nå, er at hvis du ønsker noe mer ut av dette bør du ta initiativ. Si det du tenker og føler. Tørr å ta en sjangse. Du vil nok få overreskende resultater ut av det:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Oki.han er glad i meg? Skal prøve og send ei priv mld etpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå