Gå til innhold

Kontroll på Ullevål pga seteleie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig?

Skal etterpå og poden har ennå ikke tatt til vettet og snudd seg. Hva skjer egentlig i dag? Er det bare UL for å få bekreftet leie eller er det samtaler ang. setefødsel vs ks, vektestimering osv osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært der før også?

Jeg var der for å sjekke leie, men min lå riktig vei.

Behøvde da ingen ny time, ellers ville jeg fått det.

Tror ikke de tar samtale den første gangen, men selvfølgelig

usikker på dette.

Lykke til :o)

Skrevet

Nei, er første kontroll i dag. Har vært hos lege på vanlig kontroll tidligere i dag og han har ikke snudd seg. Men da blir det bare å konstatere leie da så blir det samtaler, snuingsforsøk o.l. senere?

Skrevet

Jeg fikk konstatert seteleile to dager før termin (selv om jeg hadde mistenkt det lenge selv). Ble sendt rett til UL på Ullevål for å få det bekreftet.

Første legen jeg snakket med sa jeg kunne bestemme selv om jeg ville ha keisersnitt eller setefødsel. Ble satt opp dagen etter til innskriving ved avdelingen hvor jeg skulle snakke med både den som skulle operere og anestesilegen og en jordmor. Samtlige prøvde å overtale meg til setefødsel. Etter at jeg hadde bestemt meg ble det fyllt ut en del skjemaer ble jeg satt opp på keisersnitt dagen etter. Ble sendt hjem med resept på klystér så da var det bare å sette i gang. :-/

Jeg anger ikke på at jeg valgte keisersnitt. Alt gikk kjempe bra, kom meg fort og har ikke hatt plager etterpå. I dag har jeg bare et svakt arr neders på magen som viser det.

Uansett hva du velger så masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...