Gå til innhold

Fyller 40 i dag...Trenger oppløftende ord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det min tur til å runde den magiske grensen. Huff. Ja, det skal bli hyggelig å feire litt og alt det der, men jeg er litt tung til sinns med tanke på det vi er her inne for.

Men så kommer vel EL om noen få dager, søndag eller mandag vil jeg tro. Men jeg synes det er vanskelig å "mase" så mye om å ha sex, jeg merker han blir litt stressa av det, og det gjør jeg også. Og så er jeg ikke noe flink til å ta initiativ selv, det har jeg aldri vært, og dermed blir det som regel når han vil.

Huff. Jeg er litt trist, la meg på sofaen i stua i natt og var både trist og forbannet fordi han sovna med en gang vi la oss, mens jeg var veldig klar for andre sysler. Jeg ville synes det var helt fantastisk hvis vi kunne unnfange et barn nå, akkurat rundt denne sagnomsuste milepælen for en kivnne. Nå frykter jeg bare at de nærmeste dagene går, og så var håpet ute for denne måneden.

Er også redd for at han skal gå i vranglås hvis jeg maser for mye, han synes jo ikke at det haster sånn - men sier at han skjønner at jeg tenker annerledes. Men jeg tror egentlig ikke en mann kan skjønne det fullt ut.

Huff. Hva gjør dere? Jeg trenger noen oppløftende ord i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Først og fremst - gratulerer så mye med dagen!!! :-))) Tenk 40 år - det er jo egentlig en kjempeflott alder da - midt i livet, fortsatt fruktbar, moden og trygg og sikker på hvem man er! Sånn føler iallefall jeg det - selv om det er nesten 10 måneder til min "magiske" dag! Gruer meg ikke til den dagen - tvert imot. Nå er jeg jo gravid - og blir forhåpentligvis tobarnsmor med god margin før det.

Skjønner godt at du syns dette med å "mase" om sex er litt vanskelig. Men hvis dere har blitt enige om å prøve å få barn, så må jo gubben "ta seg litt i kragen" da! Det må han vel skjønne. Samtidig er det jo ikke så veldig spennende å bare "måtte ha sex" - det vet jeg av egen erfaring kan føre til prestasjonsangst! Hvis du har EL søndag eller mandag, så er det bare å kjøre på nå. :) Du får tenne stearinlys ikveld, kle deg sexy og forføre ham - selv om du ikke er vant til å ta initiativet, så blir du jo pent nødt nå når han er så treg! :) Du klarer det - tenk på hva belønningen kan bli om 9-10 mnd!!! Kanskje du kan begynne bearbeidingen nå med å sende han en søt sms på jobben... Fnis fnis.. Kan jo hende han blir positivt overrasket - hvis du gjør det med fokus på å forføre og ikke fordi du har EL om noen dager...

Vel - håper jeg klarte å muntre deg bittelitt opp iallefall - håper du får en kjempefin bursdag (og bursdagssex hele helgen;-)). Lykke til!!!

Klem

Skrevet

Takk og takk. Skulle ønske jeg var i dine sko - eller rettere sagt, hadde din mage. Men jeg får jo være glad for at jeg har én flott unge, i hvert fall - jeg ville garantert syntes det var mye verre å fylle 40 uten. Håper i hvert fall på en til før jeg fyller 41! Når har du termin?

Skrevet

Du er snart i mine sko - bare vent - det skjer før du aner :) Har fått foreløpig termin 10. september, og det er fryktelig lenge til. Mye som kan skje før det. Men skal på tidlig UL på tirsdag i min uke 9. Blir kjempespennende - håper å få se et bankenmde hjerte :)

Ha en kjempefin helg da - og lykke til ;-)

Skrevet

Mye oppløftende ord fikk du fra octobaby. Jeg skriver under på dem. Lykke til med videre prøving. Jeg må si meg enig med deg om dette med den evindelige sexen rundt el, måned etter måned, frustrerende på sikt, men på enda lengre sikt .....baby igjen.

Skrevet

Heisann gratulerer med dagen flott å bli 40 . Jeg er akkurat blitt 46 og enda holder vi på å prøve . Har 2 små jenter som blir 5 og 6 i mars. De kom da jeg var 40 og 41. Så du må ikke gi opp. Når det gjelder sex så må du være litt pågående . Skjønner at det å skulle prestere noe på akkurat spesielle tider i måneden er frustrerende, men ikke umulig. Om han er aldri så trøtt så er det garantert sikkert at han våkner hvis du nærmer deg strategiske punkter med full intensitet. Dessuten hvorfor må det akkurat være sent på kvelden når dere har lagt dere , hva med en dusj i lag eller en kosestund i stua før leggetid. Eller en "kjappis på kjøkkenet" Hva med en biltur der man stopper på en øde strekning , det er kun fantasien som setter stopp. Og det er kjempeviktig når man føler at den biologiske klokka går. Nei du må nok forføre ham , det er egentlig ganske spennende. Husk på at 40 år er en fin alder å få barn i , man er voksen, ferdig med utdannelse som oftest , rimelig grei økonomi og ikke minst det at man er trygg på seg selv og er etablert og har et litt roligere liv enn da man var 18. Nei stå på det lykkes nok snart skal du se. Hvis han absolutt ikke vil en dag så kan du jo spjelke han og ta han inn på båre, hihi. Lykke til klem fra viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...