Gå til innhold

Kan noen gjøre meg en tjeneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gidder å skjekke om det går an å se bildene jeg har lagt ut?

Og hvis ikke, hva gjør jeg da?

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se det ene bildet, men jeg fikk ikke frem noen flere enn det på profilen din. Vet ikke hvordan man gjør det. Lurte selv på om noen kunne forklare det og hvordan man får et profil bilde?

Skrevet

ser et magebilde når jeg trykker på navnet ditt....skal det være flere?

Flott mage forresten:)

Skrevet

Takk for hjelpen jenter, og takk for komplimentet lisenr3:)

Det skal være flere bilder ja.. Hm.. var inne på mine sider og haket av at bildene skulle vises, men.. får gå inn å kikke igjen:)

Om noen vet hvordan det gjøres er det bare å skrike ut:)

Skrevet

Sikker på du ikke la inn bildene på mine private bilder? Skal legges inn på den øverste av de to alternativene.. Ellers vet jeg ikke..

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

La de ikke ut på private bilder.. skal ikke være lett dette her, men nå skal det sies at mine datakunnskaper kunne vært noe bedre..;)

Jeg er i uke 22 nå om det var meg du mente, nanne82..?

Skrevet

Hei Kaalrot! Du fikk ikke noe svar i går, grunnet mobiltrøbbel :S Den sluttet plutselig å leve, sååå det var jo moro..må prøve å få ordnet meg en annen snart, for får litt noia uten telefon! Uansett - jeg er gjerne med på date på tirsdag :-) Skal vi prøve å få med samboere også kanskje? Min kjære ville iallefall treffe dere snart :-)

Og såååå fin mage du har fått!! :D Du har virkelig vokst i det siste? Hva er cm-målet rundt magen nå? Fiiiiin :-)

Skrevet

hei hei sukkerlinn:)

Så kjekt at du er med på tirsdag! vi kan jo prøve å få med oss våre kjære samboere, det hadde vært koselig:) Jeg kan høre med min sambo i dag, treffer jeg deg på mob senere i dag tror du?

Tja.. jeg har ikke vokst så veldig mye i det siste, men nå er det jo en stund siden vi har møttes- så da er det virkelig på tide:) har jo enda ikke fått sett noen bilder av den flotte gutten deres!

Jeg er nå 94/95 cm rundt magen.. blir sagte, men sikkert større:) har du vokst mye i det siste??

Har du forresten fått opparbeidet deg litt mere overskudd om dagene? Jeg er mye trøtt, men det har nok sammenheng med at jeg må tidelig opp hver dag pga skole og gruppeoppg..*gjesp*

Skrevet

Hehe, vanskelig å si :-) Mobilen er veldig kranglete. Skal prøve å få fart på den seinere. Skader jo ikke å prøve å sende en melding :-) Alle meldinger blir liggende igjen på utboksen, og vil ikke sendes.. men tror jeg får meldinger inn da :P

Åja, da har du jo vokst 3-4cm da :-) Er ganske mye det på et par uker! Tror magen min står på stedet hvil nå! hehe.. har vokst ca 1cm på to uker, så merker ikke noe særlig forskjell. Er vel 86-87 rundt nå :-) Håper den plutselig får fart på seg igjen!! Magen min varierer veldig fra dag til dag, fra morgen til kveld fremdeles også.. den har jo alltid kul, men ikke alltid like stor. Rare greier!

Tja, har overskudd til overs nå iallefall :-) Blir spennende å se hvordan det går på jobb nesteuke! Skal jobbe ganske mye da, så håper det går greit!

Gravidsvømmingen går greit også? :D

I dag, rundt klokken elleve fødte venninnen min babyen sin :D Hun dro til sykehuset ca halv syv i dag tidlig, og fødte rundt elleve så det gikk fort! Spennende å tenke at det er vår tur til sommeren :-)

Hva skal dere i kveld? Vi skal på en festopplegg på Galleri Dreyer i kveld, så hvis dere ikke har noen planer kan dere jo komme innom en tur :-)

Skrevet

Jeg følte også en periode at magen stod på stedet hvil så du skal se at den plutselig skyter fart igjen:) babyen blir jo bare større og større den:)

så bra å høre at du har fått overskuddet tilbake! Bare ikke ta på deg for mye jobbingen igjen da, du må passe godt på deg selv og den lille vet du:)

Svømmingen går veldig bra! var også en tur på jorekstad her en dagen.. svømming er jo uansett bra for gravide så du må bare skrike ut om du vil være med en dag! -og så er det en god avkobling:)

oj!!- skal du besøke venninnen din i dag?? skal si den fødselen gikk for da ja!!hehe.. Rart å tenke på at det er vår tur om ikke mangen mnd...

Vi skal sitte barnevakt i kveld hos min søster og er ikke tilbake i lhmr før i morgenkveld el no.. Galleri Dreyer har jeg ikke hørt om..hvor ligger det?

sambo har skole og fotballtrening på tirsdag så han kan uansett ikke være med:/ Men vi skal da alltids klare å samkjøre et kafebesøk en dag:)

Skrevet

Det gjør han heldigvis :-) Litt kjedelig å ha morkaken foran, og rikelig med fostervann har jeg funnet ut - kjenner jo knapt spark. Håper han sparker skikkelig til en dag snart :-) Vil kjenne at magen "hopper" slik du gjorde for noen uker siden!! Det hørtes skikkelig moro ut.. hehe :-) Eneste jeg merker til han er den forsiktige dyttingen opp mot ribbeina. Og det kjennes bare veldig merkelig ut :P

Hadde tenkt å ta meg en tur dit snart jeg også :-) Deilig å koble av litt i vaaaarmt og godt vann når det er kaldt ute!

Nei, blir nok ikke besøk før til uken tenker jeg. Hun har sikkert masse nær familie der nå i helgen, så da passer det bedre om noen dager :-) Må ikke slite henne helt ut heller. Hehe.. hun fødte 3 dager over termin, så hun var litt smålei de siste dagene ;-) Håper jeg føder før termin altså!

Åja, så koselig da :-) Moro å få litt babyøvelse tenker jeg!

Galleri Dreyer er det utestedet som ligger tvers over gaten for Nikkers. Det litt spesielle stedet med livemusikk og jazz innimellom. Veldig koselig, men spesiellt sted :-)

Jepp, det gjør vi helt sikkert :-) Og jeg har fri på tirsdag, så for meg passer det når som helst på dagen!

Skrevet

Har du forresten bilde av den barnevognen dere har bestillt? Finnes det bilder av den på nett? Tenkte jeg skulle ta en kikk :-) Har begynt barnevognjakten vi også, og må innrømme at jeg blir litt forvirret av alle de forskjellige modellene!

Skrevet

Høres jo ut som om at du kjenner en del til den lille du også da selv om sparekene ikke er såå markerte enda:)

Hm.. kanskje ta turen innom galleri dreyer en dag da, livemusikk er jo koselig:)

Vi skal avgårde nå rett etter kampen.. så snakkes vi uansett på tirsdag :) ha en finfin helg og kos deg ute i kveld frøken:)

Skrevet

Skal skjekke på nettet! 2 sek:)

Skrevet

Finner den ikke på internett.. men de har den på mor og barn( tror det er det butikken heter rett ved søndre park). Den heter First wheel duo.. den skulle være veldig bra, i tillegg til at den skulle være lett å manøvrere på vinterstid:)

Vognen ser veldig liten ut, men baggens str er faktisk ganske stor noe som er et + når vi venter gutter..

I tillegg koster den kun 3999:)

Skrevet

Okey, takk :-) Skal ta en titt på den en dag tenkte jeg.

Ha en fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...