Gå til innhold

Ambulansepersonell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som jobber som det? Lyst til å fortelle litt? Lurer på å utdanne meg i den retningen, men litt redd for ikke å takle situasjonene jeg kommer opp i, redd for å ta med meg jobben (bildene) hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør på småtroll 0-1, det er en som henger litt der inne som jobber med ambulanse.

Skrevet

LisseUmmeNuddeAtteJam er ambulansearbeider hvis ikke jeg husker feil :)

Skrevet

Det er ett kjempe spennende yrke! Ikke en dag som er lik!

Jeg har ikke hatt problemer med å takle situasjoner (bør være sterk psykisk), de fleste turene er gamle tante Olga med brystsmerter. Men har vi hatt en tur som har vært litt tøff psykisk er vi flink til å snakke om det etterpå. Jeg har kjørt i 6 år nå, og har ennå ikke blitt skremt vekk fra yrket.

Du kan sikkert ta kontakt med nærmeste amb stasjon og høre om du kan hospitere noen dager for å se hvordan yrket er.

Skrevet

Har hørt at det er dårlig betalt da...Men hvis man brenner for det betyr ikke lønna alt da...

Skrevet

Lønna er alt for dårlig betalt ja. Kan jeg trygt si. Og dette er ett yrke man må brenne for. Man må være interessert i faget og stadig være villig til å oppdatere seg faglig.

Men gud for noen gode arbeidstider vi har! Her jeg er jobbes det turnus med 24 timers vakter. Det vil si at jeg jobber 8 døgn i mnd!

Skrevet

Utrolig vanskelig å få jobb. Flere hundre i Oslo og Akershus som står uten visstnok. Hvertfall i følge en som var ferdig utdannet som det i fjor. Men nå vet jeg jo ikke hvor du bor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...