Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar når celler blir sendt til dyrking for å se om det er godartet eller ondartet? personen er innlagt på sykehus men er hjemme i permisjon nå, de tok prøvene på onsdag.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 et spm til... er det normalt med sterk kvalme, svimmelhet, skjelvingsanfall, sterke magesmerter, diare og høy feber ved godartede svulster i magen? eller tyder det på ondartet? hi
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 er det mage eller tarm det er snakk om?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Det vet jeg dessverre ikke noe om, men det høres ut som symptomer man godt kan ha uten at det er kreft det er snakk om. Håper dere holder ut ventetida og får det svaret dere ønsker. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 de har funnet flere svulster i tarmen. vet ikke om de er gode eller onde - sier de ihvertfall. hi
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 ok, det er bare for dere å vente på prøvesvarene. Jeg forstår veldig godt at dere er nervøse, men dert blir bare verre av å spekulere. Min bestefar hadde ondartede svulster i tykktarmen, det ble oppdaget på et såpass tidlig tidspunkt at de kunne operere de bort, og han er helt frisk i dag.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 ok, det var bra. er vel gode prognoser på tarmkreft. er skummelt dette,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå