Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Kommer meg ikke inn på mailen min. Sidan kan ikke vises kommer opp hele tiden. Går jeg inn på facebook, er bokstavene store og på feil sted. alt er bare hulter til bulter. Samme med nettbanken min. Så få jo ikke betalte regninger :-( Kan godt hende barna har vært borti noen taster.... Har sjekka skriftstr, og den er normal. Håper virkelig noen kan hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Dra ut alle kabler. Åpne vinduet. Kast ut.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 takk for sakelig svar. kan noen legge dette på skravle for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå