Trollmora Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 6. januar Glad-mor 11.januar Gul enke 12.januar Blomman 15.januar Tralle Tone troll Håper dere fikk feiret skikkelig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Oops.......så sløve vi har blitt da;-) Hipp hurra til alle dere som har fylt år siden sist!!!!! Trollmora, du er flink som husker å følge opp denne tråden!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer med dagen til dere som har hatt bursdag... Mye å tenke på etter nyttår......
Sara Rompompei Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så masse til bursdagsbarna. Og du er jammen flink du trollmor. som holder styr på alting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå