Gå til innhold

Noen som har bestilt fra strawberrynet.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite om siden i går,er jo sinnsykt billig da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjorde det for en tid tilabke. Måtte betale toll på varene og det tok innmari lang tid.. Ikke sånn superfornøyd, for det var jo ikke sååå mye penger å spare når disse tollgebyrene ble lagt på.

Skrevet

Ja jeg bestiller der, funker bra! Du blir fortollet i norge, men dersom du faxer eller mailer kvitteringen med disse utgiftene til S.net, refunderer de tollkostnadene dine.

Skrevet

Jeg bestiller derfra. Det er rimelig og om man bestiller under 200 kr så slipper man toll også. Om man bestiller for mer enn 200 kr, så er det bare å scanne inn kvitteringen på dataen og sende den på mail til strawberrynet så får du pengene refundert. Så det er mye å spare der.

Skrevet

Å....sto ikke noe om det...Og man kan bare sende det tilbake hvis man ikke vil ha det.

Jaja,prøver jeg...sparer jo over 1000 kr i forhold til å kjøpe det i butikk.

Skrevet

Ok,takk!!Da skal jeg gjøre det når den kommer:-)

Skrevet

Bestiller alt av sminke og kosmetikk der i fra. Er kjempefornøyd, sparer masse, masse penger... Tar ca 8 dager før jeg får det i posten...

Og det er bare å vise dem kvittering for toll og moms, så betaler de det igjen... Fri frakt er det også:)

Skrevet

Bestilte guinot produkter som kom på ca 600 kr for alle 3.

Bare kremen koster egentlig 500 eller 600.....

Skal unne den stygge gravide huden min litt pleie nå:-)

Skrevet

Jøss, det visste jeg ikke. Da blir det noe heeeelt annet ja!

Skrevet

Har bestilt der fra over 20 ganger og er superfornøyd. Sist bestilte jeg for langt over 200 kr så da skrev jeg mail til de om tollen og momsen og fikk dette igjen av de.

Skrevet

Å,de har billige Sebastian produkter der:-)

Takk!!

Skrevet

Jeg har bestilt flere ting derfra. Men du skal være obs på at det kun er utvalgte produkter du sparer mye på, er også mye gammelt der, ting somer sluttet å produseres for flere år siden- har sjekket.

Skrevet

Ja det var ikke alt som var like billig.men billigere enn i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...