Gå til innhold

Samtale med Nordica - Råd og tips for en som er helt grönn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kommer fra "Over 35år og pröver". Nå tar jeg skrittet vider og kommer til dere. Har ingen barn, så nå tenker vi å satse alt. Er for gammel til å få hjelp i det offentlige her. Så da blir det Danmark. Ser at det er mange her som har erfariger fra det, og fra Nordica.

Skal ha samtale med Nordica onsdag 30. Vet ikke helt hva jeg gir meg ut på, så råd og tips er hjertlig velkommne her. Både ift til samtalen og videre behandling. Er egentlig masse jeg lurer på...

Noe dere syns jeg bör spörre om?

Hvor lang tid kan det ta fra samtale til vi er i gang med behandlingen?

Hvor mye koster alle medisiner til et forsök?

Må jo trylle fram noen penger til dette.

Glad for alle svar jeg kan få.

Og lykke til, til alle dere som er i gang! Og til dere som venter!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen her!

Du og jeg er litt i samme situasjon, litt voksen og dessverre barnløse. Kjæresten min og jeg har forsøkt i to og et halvt år nå. Det har blitt tre icsi forsøk i det private foreløpig. I dag har jeg igjen fått satt inn ett egg..Det andre jeg hadde i går, var ubrukelig i dag.

Jeg har ikke så mange konkrete råd å komme med ift. Nordica, men jeg har snakket med dr. Lindenberg, og hvis jeg ikke blir gravid nå heller, vil jeg kanskje prøve "hatching" der.

Ja, det er litt av en berg og dal bane vi har begitt oss utpå her!

Men det hjelper å følge hverandre her inne.

Klem

Skrevet

Hei du!

du kan bare glede deg, slapp av,,samtalen med Nordica går så bra.

Vi har prøvd 4ganger på Volvat. og er i gnang på Nordica nå grunnet at de tilbyr ass hatching.

inne på hjemme sidne deres ligger priser og masse bra informasjon.

Vi skal ned over til uken, og ta ut egg. er på 8dag med sprøyter idag.

Bare og skrive PM til meg hvis du lurer på noe mere.

Vi er veldig fornøyd med Nordica så langt og har en god følelse!

KLEM GOLLIAT

Skrevet

Takk for velkomsten mona65!

Ja vi er litt i samme situasjon. Godt å se at det er andre på min alder her.

Kjäresten min og jeg har prövd i snart 3 år. Men bare på den "naturlige" måten. Ble gravid for ett og ethalvt år siden, men mistet i SA i uke 8. Etter det har jeg gått på pergo, men uten resultat.

Så nå får vi bruke tyngere skyts.

Lykke til med ruginga!

Klem

Skrevet

Hei Golliat!

Ser at det er flere her inne som er veldig fornöyd med Nordica. Jeg har plöyd sidene deres grundig, og er veldig spent på hva de kan tilby meg.

Når det gjelder priser så lurte jeg mest på hva jeg må regne med å bruke på alle medisiner her i norge. Men har forstått, etter å ha lest litt rundt her, at det kan dreie seg om en 15000;- til 20.000,-.

Ser i et annet innlegg at du ikke har fölt deg helt bra. Önsker deg lykke til på UL på mandag! Og god tur nedover til uka!

Klem

Skrevet

Hei lillerosin!

Ja har følt meg bedre,,men sånn er det..må lide litt..

Vi har brukt opp medesin kvoten vår, så nå går det på egen regning.. vi er vel oppe i 24tusen allerede.. men nå går jeg på veldig store doser(600ie om dagen) da flyr tusen lappene.

Jeg er veldig glad jeg har hatt mine første forsøk på Vovlat, får fikk veldig god oppfølging og omsorg der.

Men de hadde bare det samme opplegget som de kunne tilby oss, derfor valgte vi Danmark-Nordica.

De tilbyr hatching og litt større medesinereing og litt annen medesinereing etter at eggene er satt tilbake..

Hadde volvat hatt hatching hadde jeg blitt der. Får det er litt anderledes følelse når man går til gyneokolog her og så skla man liksom bare dra til Danmark når man er klar.

Men nå kan jeg opplegget og vet hva som skejr så da går det greit.

MAsse Lykke til! Jeg skla på sjekk i morgen kl ti, får vite da når vi skla reise.. er så sspent..

KLEM GOLLIAT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...