Innihampen Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Leste her et sted at det var ei som ga det til sin 5 mnd gamle baby som mellommåltid,og syns det hørtes så lurt ut, da får det jo sikkert litt mer mettende effekt... Men er det liksom greit?
Tredjemann på vei :D Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hørtes ikke noe godt ut, men hva vet vel jeg:-) Ville heller gjort det motsatt jeg da, og blandet fruktmos inn i en liten porsjon grøt. Evt. bare gitt fruktmos som et måltid og heller hatt litt kortere avstand mellom måltidene:-)
Innihampen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 hørtes bare så lettvint ut,men har ikke prøvd... er det ingen som har prøvd og vet om babyen liker det?
ana baroma Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg ville vel blanda grøten som den skal... men jeg har litt fruktmos i enkelte ganger eller gir bare litt fruktmos som eget måltid. Men tuppa her er jo på to ts grøtpulver og 1 ts fruktmos om dagen, så det er ikke så mye enda.....
Innihampen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Det er det tuppa mi også spiser, og så vekker hun meg ørten ganger på natta(stygg uvane) for pupp,men bare suger i tre sekunder så sover hun videre. Men spiser så lite på dagtid,er så fortvilende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå