Gå til innhold

Fredag:) Hvordan har alle det her inne i dag?


frøkendings *fødeklar!*

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 bosatt i Bergen, har 2 jenter på 8,5 og 7 år og er nå gravid igjen (5+6) med termin 22. september. Herregud så spennende! :P

Skulle egentlig tro at når en hadde barn fra tidligere så ville en ha litt mer roen på dette her, man burde vel vite det meste som var verdt å vite...ettersom en helt sikkert fordypet seg i ulik litteratur i tidligere svangerskap....men sånn er det altså ikke...for meg iallefall:)

Tror eg aldri før så tidlig i svangerskap har vært mer sugen på informasjon...dagen etter at jeg testet positivt hadde eg omtrent planlagt både innkjøp, ferier, barnedåp, rom-fordelinger osv osv he he må le av meg selv... har egentlig lyst å ROPE ut til alle rundt meg at jeg er gravid....det kribler liksom i magen etter å få sagt det:) men må jo bare prøve å vente noen uker til.

 

Men gud dette er spennende jenter...lurer veldig på om jeg vil vite kjønn når den tid kommer...har ikke villet vite det med jentene mine, eller...ville jo så klart vite det he he men bestemte meg for å vente til de kom ut:)

 

Hva funderer dere på i dag da?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...