Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Nå må jeg bare få ut litt av det jeg går å holder på her. Vi skal døpe jentå våres om et par måneder og har da tenkt å overaske med en vielse etter dåpen.Har snakket med presten og han synest det var en flott måte å gjøre det på.Han bare sier når dåpen er over at familen til *** kan sitte igjen.Vi vil ikke ha noe stort selskap og vil bare ha den nærmeste familie til stede.Så da synest vi det passet veldi bra og slå to fluer i en smekk.Er litt redd for at noen vil føle seg snytt men det er vel vi som må få bestemme det selv..Gleder meg til å se ansikt utrykkene til dei:-) Vi har sagt det til forloverene da så det er bare di som vet om det.Også har vi valgt to av våres nærmeste venner til faddere så da har noen venner av oss der og.. Er det noen som har gjort dette før?Synest dere det høres bra ut eller er det litt dumt? Velger å være anonym jeg så ikke noen av venninene mine finne det ut:-)
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Oy så gøy:):):) Grattulerer på forskudd:) Det går nok kjempe bra.. hvis ikke familie veit om det blir de nok overrasket.. men sikkert glad overrasket da:) Har et vennepar som gjorde det. men da viste alle om det.. først dåp så vielse:)
Tussa og Sofie Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Synes det var litt artig jeg og mener dere ikke må ta hensyn til hva alle andre måtte synes og mene. Det er ikke for alle å ha ett kjempekalas med masse oppmerksomhet osv... En veninne av meg giftet seg på hytta med bare nærmeste familie og faddere til stede, ble da viet av en venn av familien. Ingen som kan bli sure for det, det er deres valg helt og holdent ) Nei, kjør på, kan tenke meg det blir ett par hakeslepp ja. Gratulerer så mye og masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk!Håper det hele går bra og at alle blir glad overasket ja.Er jo så mange som maser om bryllaup for tiden så nå får dei det..he he!!Det verste for meg er å holde på hemmeligheten.Har jo lyst å rope det høyt ut til alle sammen. Var å så på ringer her en dag,blir jo helt nervøs for at noen skal komme å ta oss på "fersken":-)
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Heeregud.. noen venner av meg el søsstra mi som gjorde det hadde jeg blitt så overraska.. syntes det hadde vært kjeeeempe artig!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg og hadde synest det hadde vært kjempe gøy vist noen i min familie eller venner hadde gjort det. Har tenkt å si det til broren min under dåpen slik han kan filme alle "hakesleppa"..
tonemelone Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 For en morsom idé!!! Gratulerer masse!!! :-) Hva andre mener og ikke mener om dette (da tenker jeg på venner og familie) skal dere ikke bry dere om! De som står dere virkelig nær kommer nok til å glede seg like mye over dette som dere vil gjøre! :-) Lykke til med begge de store begivenhetene!!!
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Ååååå... så gøy... nesten lyst til å komme å se.. hehehehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Høres ut som en knall ide.Masse lykke til..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Høres dødskult ut. Det har jeg lyst å gjøre selv. men spørs om typen frir før dåpen da...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Dårli med frieri her,jeg bare nevnte det for han at det var kansje var noe for oss.Etter noen dager tenketid så fant vi ut at vi gjør det slik.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 så gøy!!! skal du skifte til brudekjole å sånn da?
Stinemor:) Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Vi hadde dåp og bryllup sammen, men da visste alle om det. Vi hadde bare nærmeste familie og forlovere i selskapet, og jeg tror det var lettere for venner etc. å akseptere at de ikke fikk komme i bryllupet siden det også var dåp. Sermonien og selskapet ble veldig vellykket og vi hadde en kjempefin dag. Kjekt at snuppa vår også fikk være litt med og bli feiret:) Masse lykke til!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Ei jeg kjenner gjordet det;) Ble visst sjokk men vellykka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå