Gå til innhold

jeg er så misunnelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååå lyst på en baby, men mannen min steriliserte seg mens jeg hadde fødselsdepresjon...*snufs>*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke an å gjøre noe med det heller?

Altså, gjøre om på oprasjonen liksom?

Skrevet

Huff da.. går ut fra at dere var enige om at han skulle ha det inngrepet sist da? Hva sier han til en baby til da? Det går vel an å reversere en slik operasjon? Har du mange barn da? Hmmm håper dere finner en løsning på dette da.. Må jo være to om ønsket om et barn til også. Men skjønner dte må være tungt hvis du ønsker noe og vet det ikke er mulig nå.. klem

Skrevet

Ååååhh... " føler med deg" Har mannen din også lyst på baby igjen eller?

Skrevet

Vi har en datter hver, og en gutt på 1,5år sammen.

Han så jo hvor syk jeg var etter gutten kom, så vi var enige om sterilisering da.

Men nå angrer vi begge to.

Kan reversere, men det er et ikke prioritert inngrep, så det kan ta maaange år. Jeg er snart 31 nå. Privat koster det 30.000.

Han var 27år da han tok inngrepet, og jeg var skrullete i hodet... Ahhhh, angre angre.

Lurer på om vi skal la det være med de friske, fine vi har...

eller GO FOR IT, og starte en prosess... kun 25%sjanse for å bli vellykket, men..

Jenta mi er 11år, hans bor i en annen del av landet.

Skulle så gjerne hatt to små nå...

Uff, kanskje jeg er storforlangende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...