Gå til innhold

orker ikke mere nå..:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff..blir så sliten og oppgitt over jobben min for tiden..har vært sykemeldt denne mnd,men,får man ikke normal lønn forde?leverte timelista i går på det som jeg har fast,og fikk beskjed i dag at jeg bare får betalt for di timene jeg var satt opp på arbeidslista mens jeg har vært sykemeldt..det vil si en helg bare:S

er dette riktig? er ikke komunalt,men privat den bedriften jeg jobber i,så vet ikke hvordan dette er jeg...

noen som vet no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en fast stilling skal du ha vanlig lønn. Varierer inntekten din ellers får du bare for det som var satt opp på arbeidsplanen i det du gikk ut i sykemelding. Ring til arbeidsplassen din og hør du!

Skrevet

Ja faktisk er dette riktig... Det er opp til bedriften å avgjøre dette. Jeg sitter selv med registrering,lønn osv i kommunen og der får en bet for et snitt hvis en har tatt ekstravakter over tid. Dvs i ett år el så. Hvis en blir sykemeldt og ikke har fastlønn.

Skrevet

Arbeidsgiver betaler for de føsrte 16 dagene. Så da har ikke nav noe med det,før dag 17 og utover i sykemeldingen. De vil også regne ett snitt.

Skrevet

Dere har vel en tillitsvalgt på arbeidsplassen din? Snakk med han/henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...