Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 uff..blir så sliten og oppgitt over jobben min for tiden..har vært sykemeldt denne mnd,men,får man ikke normal lønn forde?leverte timelista i går på det som jeg har fast,og fikk beskjed i dag at jeg bare får betalt for di timene jeg var satt opp på arbeidslista mens jeg har vært sykemeldt..det vil si en helg bare:S er dette riktig? er ikke komunalt,men privat den bedriften jeg jobber i,så vet ikke hvordan dette er jeg... noen som vet no?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Du får for timer som fast står på vaktliste.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Har du en fast stilling skal du ha vanlig lønn. Varierer inntekten din ellers får du bare for det som var satt opp på arbeidsplanen i det du gikk ut i sykemelding. Ring til arbeidsplassen din og hør du!
baby 07.02. Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Ja faktisk er dette riktig... Det er opp til bedriften å avgjøre dette. Jeg sitter selv med registrering,lønn osv i kommunen og der får en bet for et snitt hvis en har tatt ekstravakter over tid. Dvs i ett år el så. Hvis en blir sykemeldt og ikke har fastlønn.
Emmilo Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Kommer ann på om du har fast månedslønn eller timebasert? Mer info på NAV:s sider...... http://www.nav.no/page?id=671
baby 07.02. Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Arbeidsgiver betaler for de føsrte 16 dagene. Så da har ikke nav noe med det,før dag 17 og utover i sykemeldingen. De vil også regne ett snitt.
sydilla Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Dere har vel en tillitsvalgt på arbeidsplassen din? Snakk med han/henne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå