nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg kjente det begynte å lukte promp, og siden han ikke bæsjet før han stod opp så skulle jeg ha han på potte. Reltivt flink til å sitte. så sier han bæsje, og jeg tar han med inn. Holder på en halvtime før jeg gir opp. Lar han gå uten klær, og sier at han må si fra når han må bæsje. Ja, svarer han og nikker på hodet. Hører han sier bæsje, og da kommer klumpen!!!! TO LATE!!!!!! IGJEN!
nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg vet, men han har selv vist interesse. Maser ikke noe med det, men når han først sier fra er det jo bare å starte! Har tissa på den et par ganger!
*Rutletutt* Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Nei, det er ikke lett....prøv med en trassig tre-åring som nekter å sitte på do/potte i det hele tatt;o/ Gutten din er jo ganske liten enda da, så ville ikke forventet noe mer med det første;o) Men lykke til:o)
mayaya Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Gutten min er 10 mnd i morgen og digger potta :-p Han koser seg der med ei badebok el.l. før han skal bade. Noen ganger kommer det noen dråper, da ser han oppi, stusser litt, og blar videre. *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå