Gå til innhold

dere som bor i blokk uten heis, kan dere se hit?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har veldig lyst på en leilighet, og ser ut som om vi har stor sjanse for å få den. eneste minuset er at den ikke har heis og er i 2 etasjen.

her vi bor nå har vi heis og det er veldig kjekt når jeg skal ut med vogna..

hvordan gjör dere det når dere skal ut på dagene? mannen min jobber og jeg og mini er alene på dagtid.

vi er ute en trilletur hver dag men jeg lurer på om det blir like ofte hvis vi flytter dit der det ikke finnes heis.

så vil höre hvordan dere gjör det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett vognen i gangen. Vi setter den under trappen i første etasje. Bruker den kun til tur (ikke til soving om dagen) og det fungerer veldig bra for oss. Dumt å si nei til en fin leilighet pga. vogn. :0)

Skrevet

Ikke alle liker at du setter vognen i gangen, men si i fra til styret at dette er nødvendig - ingen kan uansett nekte dere! 2. etg er ikke så ille? Slå til på den kåken vel!

Skrevet

Vi har ikke plass til vogna nede i gangen ved utgansdøra, så jeg har vogna i bilen hele tiden.. veldig enkelt å ta den ut derifra når jeg skal ut på tur.. det eneste som er litt kjipt er når jeg kommer hjem fra tur, må jeg vekke han når jeg skal inn, men det blir jo sånn om man har vogna i gangen å da..

Skrevet

Jeg bor i 3 etasje, har vogn understellet i første etasje i gangen og tar bare bagen med meg opp. Etterhvert som vi bruker sportsvogn vil jo hele vogna stå nede.

Vi går tur 2 ganger hver dag, jeg synes ikke det er noe problem, en vanesak antar jeg ;o)

Jeg hadde nok klasket til jah...

Skrevet

tenkte på det å legge den i gangen men når jeg tenker meg om så finnes det ikke plass..det er ikke mange trappetrinn til andre etasje så jeg får se hva jeg gjör...i verste fall får mini väre alene i 2 min mens jeg bärer ned vogna til utgangen...

Skrevet

Vi har 6 etasjer ned til boden der vogna står (er ikke plass eller lov til å ha vogna i trappa) og må bære bagen med jenta ned og opp for å gå tur. Det blir derfor ikke turer hver dag... Så nå har vi kjøpt ei billig gammel vogn som står på verandaen som hun sover i hver dag, slik at hun ihvertfall får litt frisk luft. Går et par turer fram og tilbake så sover hun som en stein. Minus er at det ser dumt ut å gå fram og tilbake på verandaen og at mor ikke får sin dose med frisk luft.. :)

Skrevet

Bor i 4etg uten heis (5etg om vi skal ned i garasjen) Vi har vognen stående i bilen. Så bare bærer vi bagen med oss opp og ned. Gleder meg til hun er stor nok til å bare bruke sportsdelen;) Begynner å bli tung den bagen nå....Vi har bod nede i 1etg og i kjelleren, men liker ikke at det kan komme "kjeller lukt" på den. Har heller ikke lov til å sette den nede i gangen. Ser det er mange som gjør det, men pga katter i oppgangen at det vil jeg heller ikke!!!

Vet ikke hva dere kan/kar lov til der, men slik er det her=)

HELDIGVIS kommer det heis nå=D Da skal det bli bedre med turgåing også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...