noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Prøver å få tak i en sånn lekematte/underlag...sånn som mange også bruker til å trene på..noen som vet hvor?og pris??
line_n & sara Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 bor du i oslo (området) kan du prøve i en fargehandel på thorsov, de har visstnok sånn matte i metervare, og det blir den billigste løsningen (fikk dette tipset på barselgruppa, skal ta turen opp dit når jeg får tid!!) alternativt kan du kjøpe yogamatte, så en på europris, og den kan vell ikke koste all verdens! så fant jeg matte på rudo (barnevognhuset) som var som et gigantisk puslespill, den hadde litt glorete farger, så jeg sjekka ikke pris! ev så kan du google/sjekke i nettbutikker på yogamatte/treningsmatte!
mayaya Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Ps. Hør etter om den er fri for ftalater da, siden ungen skal ligge på den
nettie med 4 små Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Babyshop har. De har to forskjellige str (som jeg vet om). Vi har en matte som er 1x2 meter og er 2?cm tykkelse. Den kosta 699...
noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 ookay,takk for tips girls:) ut på handel nå..
* 5 om dagen * Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 http://www.tress.no/ her kjøpte jeg min til min Lucas....
1+1=2+1+x Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Ikke kjøp airex sine... De har disse hormonfrstyrrende stoffene i seg
* 5 om dagen * Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 det er rart, jeg fikk dette tipset av vår helsestasjon her, de brukte det selv, lå en på venteværelse. Jeg er veldig fornøyd med den vi har kjøpt i allefall.... men det er mange å velge i , men jeg kan ikke huske eksakt hvilken vi kjøpte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå