Gå til innhold

I går kjøpte jeg ny vogn =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte en trille på salg i går... En carena Easy... den er orange!! skikkelig knæsj farge, men veldig stilig... meningen at jeg skal bruke den for det meste når vi skal på ferie, for den tar ikke så stor plass som simo vogna vår..

men det jeg lurte på er om det er noen som har denne vogna, og er dere fornøyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med ny vogn! Har denne selv - kjøpte den som syden-trille til eldstemann. Er ikke så god inne på kjøpesentre og sånt, syns jeg - (på glatte fliser) da hjulene har en tendes til å skli oppå flisene...irriterende. Som ferie-vogn var den veldig grei iom at det er full liggestilling, stor handlekurv under og at den er lett og liten. Har brukt den litt som "avlastnings"-vogn til 3-åringen når vi har gått tur og han har blitt sliten i bena sine. Jeg har den i marineblå og lime-grønn, gøy med litt knæsje farger;o)

Skrevet

den var veldig stilig i orange =) hehe... det er ferieturer og korte handelturer jeg hadde tenkt til å bruke den til... har ikke fått brukt den enda, men foreløpig fornøyd =)

Skrevet

hei!

jenta mi fikk den i julegave. hehe.. vi har ikke prøvd den enda da. tenkte vi oxo skulle bruke den som reisetrille og litt i butikker osv..

syns fortsatt det er greit å bruke bagvogn lixom

vi har rød da =)

Skrevet

Har ett par venninner som har den, tror de er fornøyd, jeg synes den virker stiv å trille,men det er sikkert bare en vanesak.. også tar den vell litt mer plass, enn en paraplytrille. Tror den holder seg godt da.. :) Er iallefall mange som har den har jeg sett..

Skrevet

den er ikke like god å trille som den simo kombi vogna jeg har!! men den skal jo ikke brukes fast hele tiden... bare som en ekstravogn! det som er viktig er jo at han kan sove i den, og det er stor plass til å handle.. hehe...

Skrevet

Grattis med ny vogn! Vi har en tilsvarende kjøpt hos "Engler & Cowboyer" he he - kult navn på barnebutikk..

Superfornøyd med den.

Har en duovogn og det er sååå tungvint med den i bilen og sete og......++++

Du blir helt sikkert kjempefornøyd vil jeg tro..

Vi har også knæsj farge. Grønn/signal superfin....hehe -

Hun sover godt når vi legger ned setet og vi setter opp sete litt når hun blir for utålmodig;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...