Gå til innhold

Foreldre & Barn søker intervjuobjekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er journalist i Foreldre & Barn, Norges største magasin for småbarnsforeldre. Vi skal lage en artikkel om vaksiner - for og imot - og vil gjerne komme i kontakt med foreldre som har latt være å vaksinere barna sine. Du må ha barn under skolealder og være villig til å stå fram med navn og bilde i bladet.

Ta kontakt med Silje S. Skiphamn på telefon 22 58 59 30/916 09 220 eller mail [email protected].

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her Yppert, er noe for deg ;-).

Skrevet

Hehe,tenkte akkurat det samme =)

Yppert er jo motstander nr.1,så dette håper jeg han er mann nok til å stille opp i.

Så la oss få se da,Yppert!

Skrevet

JA! YPPERT. Vis nå at du tørr stå for meningene dine!!!!

Skrevet

Kom ut av hølet ditt, Yppert, nå har du muligheten til å frelse et mye større publikum!

Skrevet

Ikke noe problem å stå frem for meg, men hvis dere flokkdyrfundamentalister som sprøyter giftcoctailene inn i de uskyldige drittungene deres så ser der vel at "journalisten" ønsker at ungene skal være under skolealder:-) Min yngste drittunge går nå i 1 klasse:-)

Skrevet

Synes du skal prøve allikevel, jeg, Yppert. Du har jo så mye å komme med, og 1.klasse er jo nesten..

Skrevet

Så klart, men "journalisten" kan jo sende meg en PM, da jeg ikke akkurat er så PR-kåt etter min tid som Yppert her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...