Journalist Foreldre & Barn Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er journalist i Foreldre & Barn, Norges største magasin for småbarnsforeldre. Vi skal lage en artikkel om vaksiner - for og imot - og vil gjerne komme i kontakt med foreldre som har latt være å vaksinere barna sine. Du må ha barn under skolealder og være villig til å stå fram med navn og bilde i bladet. Ta kontakt med Silje S. Skiphamn på telefon 22 58 59 30/916 09 220 eller mail [email protected].
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hehe,tenkte akkurat det samme =) Yppert er jo motstander nr.1,så dette håper jeg han er mann nok til å stille opp i. Så la oss få se da,Yppert!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 JA! YPPERT. Vis nå at du tørr stå for meningene dine!!!!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Kom ut av hølet ditt, Yppert, nå har du muligheten til å frelse et mye større publikum!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Ikke noe problem å stå frem for meg, men hvis dere flokkdyrfundamentalister som sprøyter giftcoctailene inn i de uskyldige drittungene deres så ser der vel at "journalisten" ønsker at ungene skal være under skolealder:-) Min yngste drittunge går nå i 1 klasse:-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Synes du skal prøve allikevel, jeg, Yppert. Du har jo så mye å komme med, og 1.klasse er jo nesten..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Så klart, men "journalisten" kan jo sende meg en PM, da jeg ikke akkurat er så PR-kåt etter min tid som Yppert her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå