blirjegsnartmamma Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Noen som har tips til en god tapas restaurant i Oslo? Vil ta med mannen min ut og spise imorgen
tryde Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 http://oslopuls.no/restaurant/article1360850.ece gå hit, billig og veldig god kina mat!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 JAAAAAAAA. Jeg elsker tapas og har prøvd mange restauranter i Oslo. Den desidert beste er delikatessen nederst på Grynerløkka. Helt ok priser også Nyt maten.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Barcelona tapas på Grünerløkka, litt rar akustikk inne, men utrolig gode tapas
Gemini7 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 San Leandro!!!!! Min definitive favoritt når det kommer til tapas. Ligger en i Vika (Haakon den VIIs gate?) og en i Sporveisgata på Majorstua. Mest lite og intimt i Vika. Helt nydelig tapas- blir aldri skuffet der,blitt stamkunde:) Har også spist på Barcelona, der var porsjonene veldig rause, men syntes ikke det kunne matche San L. på smak!!!! Har dog ikke prøvd Delicatessen, hørt den skal være veldig bra..
LilleStjerne Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Slenger meg på den i Vika. Kjempe god mat og koselige lokaler. Kose dere i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå