Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag.. :)


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Følte for og få litt glede herfra, siden jeg på død og liv måtte krangle med sambo før han skulle på jobb...

 

Anyway, happy b'day to me :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen, kos deg :)

Skrevet

gratulerer med dagen til deg! kos og klem :)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen - håper du får en fin dag!

Skrevet

Gratulerer med dagen:o)

 

Skal vi krangle?

 

haha

Skrevet

Gartulerer me da`n, gratulerer me da`n, GRAAATULERER KJÆÆÆÆÆRE PALMESUS; GRATULERER ME DA`N!!!

 

KLÆM ;)

Skrevet

Nok en gang: Gratulerer med dagen

 

 

Fyyyyy ikke krangel på bursdagen sin...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takker og bukker :) :)

 

Neeei, ikke krangle på bursdagen sin, men noen ganger... ;)

Skrevet

Grattis med dagen til palmesus

måtte du feire med sus og dus.

La deg snuble i gaver

og kakemenn

og bli løftet på gullstol av hver en venn....

 

Ha en suuuuuper dag:-)

 

 

Klemmer fra

Skrevet

Noen ganger må man..

 

Litt glad for at vi ikke krangler noe særlig i heimen.

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååååå skravlemamman! Så fint dikt!! :) Kom du på det helt av deg selv nå? Ble nesten litt rørt ;o)

Skrevet

Ja det var skrevet til deg fra meg det veit du...., eelsker å dikte jeg...he he..:-)

Skrevet

Gratulerer masse med dagen da :) Håper du koser deg masse til tross for starten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...