VirreVirre Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Kommer det til å gjøre det helt til jeg slutter å amme? jeg er ganske fersk på dette (kun ei uke), kommer det til å bli bedre etterhvert? Sover dere med ammebh? Jeg vurderer å gjøre det, for jeg kan ikke fordra at det renner Funker ikke å gå rundt i morgenkåpe, får det bare siler nedover.
Pampers123 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Det roer seg nok etterhvert!Jeg sov med ammebh, også brukte jeg å klippe et bind i to og klaska det på puppene.Med ull innlegg mellom.. Da slipper du så mye søl
*ale* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Det stabiliserer seg etter en stund. Da vil du kun lekke når du har skikkelig spreng.. De anbefaler ikke å sove med bh og innlegg.. Jeg lå med en håndduk surra rundt meg... Våkna søkkvåt;) Men det blir bedre etter et par uker, hold ut:)
mayaya Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg sov med innlegg i bhen fra graviduke ca 30 og til han var et halvt år.. *knis* men jeg var nok en versting da, tror jeg.
☆Monkey Business☆ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 På apoteket får du kjøpt chicco ammeinnlegg.......de er helt fantastiske, jeg er avhengig....lekker som en sil enda...
VirreVirre Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Åh, deilig! da har jeg noe å se fram til! For dette hadde blitt slitsomt i lengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå