Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 snart ny jobb. Skal skrive og undervise litt.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 det hørtes spennende ut:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 skal jobbe på kontor nå etter permisjonen, deltidsstilling. Skal studere fra høsten av.
møkkamannensfrua Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 jepp, bortsett fra at det er nattjobb og mye fysisk arbeid. men ellers flinke arbeidskolleger og bra betalt.
Mamma til snuppene Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Jeg også jobber med fly : ) Jobber du på bakken el i luften???
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 her er det mange spennende jobber synes jeg:)
noLadyjustME Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Barnehage og SFO året før jeg ble gravid..:-)
lille krapyl=) Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 Sosionom. Jobber med ungdommer med rus - og adferdsproblematikk.
heisand? Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 hjemmeværende jeg. men har kjempe lyst til å jobbe med de minste i barnehagen. går det stort sett bare i skifting av bleier og mating?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 25. januar 2008 #19 Skrevet 25. januar 2008 barneutstyr/klær/leker
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 25. januar 2008 #22 Skrevet 25. januar 2008 Er foreløpig student (har permisjon til januar 2009), men våren '09 er jeg forhåpentligvis blitt sykepleier! :-)
høstbarn:) Skrevet 25. januar 2008 #23 Skrevet 25. januar 2008 jeg jobber med mennesker, og ganske mye med papir og datamaskin og telefon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå