Gå til innhold

hva jobber du med?


Desemberprins kom 20des :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber med klær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes spennende ut:)

Skrevet

Maler=)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

skal jobbe på kontor nå etter permisjonen, deltidsstilling.

Skal studere fra høsten av.

Skrevet

jepp, bortsett fra at det er nattjobb og mye fysisk arbeid. men ellers flinke arbeidskolleger og bra betalt.

Skrevet

Jeg også jobber med fly : )

 

 

Jobber du på bakken el i luften???

Skrevet

her er det mange spennende jobber synes jeg:)

Skrevet

Barnehage og SFO året før jeg ble gravid..:-)

Skrevet

Sosionom. Jobber med ungdommer med rus - og adferdsproblematikk.

Skrevet

hjemmeværende jeg. men har kjempe lyst til å jobbe med de minste i barnehagen.

 

går det stort sett bare i skifting av bleier og mating?

Skrevet

barneutstyr/klær/leker

Skrevet

Fotobutikk =) Kjempegøy!

Skrevet

Er foreløpig student (har permisjon til januar 2009), men våren '09 er jeg forhåpentligvis blitt sykepleier! :-)

Skrevet

jeg jobber med mennesker, og ganske mye med papir og datamaskin og telefon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...