La vita è bella <3 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg fikk kjøpt noen nydelige mammaklær på salg er om dagen, bl.a. en snekkerbukse. Men jeg lurer på om noen av dere vet om det er vanlig å legge på seg mye på lårene og sånt? For klærne passer perfekt nå (bare good plass til magen), men det er ennå mange uker før jeg får bruk for de, så kanskje de er ubrukelig når jeg endelig har mage..? Ikke verdens største bekymring men
La vita è bella <3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 På Lindex Den var mørk og i stretch og litt sleng i. Nyydelig fasong
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 søren har ikke mammaklær på lindex her vi..søren søren søren.....
nordsola Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Hei! Jeg har bare to uker igjen til terming, og har ikke lagt på meg noe på lårene og rompa, men kun over magen. Så jeg kunne bruke alle buksene hadde det ikke vært for magen. Men det er nok individuelle forskjeller. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Her er det rumpa,låra og magen. Men det følger med. Som hun sier over , det er store forskjeller.
*LilleTroll + spira Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg måtte til innkljøp av nye bukser nå pga en rompe som ikke lenger vil passe oppi buksa.. (som selvfølgelig har "krympa i vask", hehe). Har funnet noen kjempe fine sorte på Hennes til rett under 300,- Det er absolutt overkommelig! Tror dette er veldig individuelt. Nå skal det legges til at magen min har og blitt stor og fin..tror hele meg har vokst jeg!
La vita è bella <3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 Åå, jeg er så misunnelig! Vil ha mage nåå! Hehe... Den kommer vel tidsnok den også
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Er snekkerbukser moderne igjen??? huske mine venninner som var gravide på 90 tallet brukte det. Har ikke sett noen gravide gå med det nå. Men alt kommer vel igjen..
2+1=gøy* Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er i 3. svangerskap nå og fra og med ca uke 20/25 har jeg brukt å kjenne litt ekstra på lår og rumpe i alle tre svangerskapene. Tror det er ganske vanlig så jeg ville ikke kjøpt veldig trang bukse hvis du har mange mnd igjen.
Chick Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Snekkerbukse til gravide går vel aldri av moten;) Magen kommer jo så fint frem i de buksene!
Smånetta 14.mai Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Tror jeg er litt sær, jeg. Synes alle buksene er stygge. Bootcut passer ikke til skoene mine! Har endt opp med å gå i kjoler som ikke er mammaklær. Fant en cord-bukse som passer, men sliter med å finne min strl. Tror det er veldig individuet hvor man legger på seg. Sist la jeg ikke på meg annet enn mage. La opp til at jeg skulle få litt ekstra over rompe og lår, men endte opp med ei bukse som hang fast i magestrikken. Ubehagelig. Da var det sommer, så jeg gikk i sommerskjørt og vanlige bukser med strikk i. Denne gangen blir det sikkert joggebukser;) Mammaklær suger. Synes jeg, da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har også lyst på snekkerbukse, men har spørt i alle butikkene som selger mamma klær, og ingen har det:( Veldig irriterende... Noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg for evt å bestille i postoppkrav??
Rorrimamma Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 Jeg la mye på meg i rompa og lårene sist jeg var gravid, så igår var jeg på storhandel og kjøpte ting jeg kan bruke under hele svangerskap. Et par stretsjbukser som aldri blir vond i midja, lange topper som jeg kan ha under en cardigan jeg kjøpte, og i tillegg en del store tunika som faktisk er in. Følte meg vel i alt!
Night 78 - keiser og prins Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fant til min overraskelse mammabukse på Kapp Ahl. Hang to ulike modeller på et helt anonymt stativ. Jeg bruker fremdeles en del av mine vanlige bukser, men ingen er så behagelige og fine som mammabuksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå