Gå til innhold

Servering på visning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha visning i morgen og da lurte jeg på om det er vanlig å servere noe å spise og drikke i en sånn anledning? Jeg tenkte på kaffe/te, kjeks, småkaker el. ? Eller er ikke dette noe som forventes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Men det kan jo umulig skade, hvis du er i siget?

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det er blitt servert noe på visning, ikke har jeg servert noe når jeg har hatt visning heller.

Skrevet

Jeg ville ikke ha forventet det på en visning....

Skrevet

Jeg satte fram ei skål Twist ved siden av prospektene som megleren la fram, og vi fikk da solgt iallefall... hihi

Skrevet

Tror ikke det forventes. Men når vi kjøpte hus hadde de nystekte vafler på stående på kjøkkenet og kaffe. Gjorde noe med helhetsinntrykket. Det var gode venner av oss som vi kjøpte huset av så de hadde fått det tipset. + friske blomster ( tulipaner eks)

Skrevet

Jeg hadde syns det var rart om vi ble servert, syns for eksempel nysbakte-bolle-lukt er litt i overkant også. Det som gir meg riktig inntrykk er at de faktisk har ryddet, fjernet unødvendig skrot på kjøkkenbenken o.l og vasket skikkelig.

Skrevet

Har fått servert kaffe og twist på visning=)

Ikke ulempe akkurat;)

Skrevet

Da dropper jeg det. Er jo ikke derfor de kommer til oss. Viktigst er vel å ha det ryddig og rent.

Skrevet

Kaffe og twist er vel ok, men da anbefaler jeg å sette fram noe å drikke til de som ikke drikker kaffe også, for eksempel pepsi max.

Skrevet

En skål med twist ville jeg gjerne satt frem ved siden av prospektene, men ellers ikke noe.

Blomster på bordet er noe annet, det må du gjerne sette frem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...