Gå til innhold

Sex CD 9 og CD 12 - tempstigning CD 13 - ble CD 12 for sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke jeg hadde EL igår for det var litt tidligere enn forventet samt at jeg så ikke noe EL-slim som sist. Men idag, CD 13 hadde tempen økt med 0,2. Er redd for at sengevalsen i natt kom litt for sent og at CD 9 var for tidlig. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg lurer på det samme som deg. Hadde sex 3 dager før EL og i går kveld. I dag steg tempen. Tror egentlig ikke at det er for sent, kanskje svømmerne møter egget på veien;) Hvis ikke kan det være igjen sædceller fra 3 dager før. Så tror nok at det er håp for oss:) Kanskje noen andre har en annen mening?

Skrevet

Hehe... Krysser fingre for oss :-)

Skrevet

Er ik helt sikker på når eg ble befrukta,men regna ut eg ha el rundt 9jan,ha sex dn 6jan,11,13jan.trur mest dn 6,så d e håp jenter!

Skrevet

Så godt å høre babysjuk82, da er det håp!:) Krysser fingrene for oss jeg også litjpia73:)

Skrevet

Hvis det stemmer at du hadde sex 6. jan og EL 9. januar er det jo akkurat som meg. Jippi, det er håp for oss. Mannen er jo så mye borte på jobb og i festligheter for tiden at det er vanskelig å få det til å klaffe 100%. Håpe, håpe, håpe....

Skrevet

Huff... jeg har så laaaange LF at jeg er foreløpig bare kommet til 4 dpo og har 18 dager lang LF.... blæh! Blir lenge å vente som vanlig... Åååhhh, tror jeg blir gal av dette prosjektet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...