Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er så tom for forslag... Tar gjerne imot forslag til middags tips utover i uken også) Noen som har noen gode oppskrifter på lur kanskje:)) God helg alle sammen..
aragon Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Tenkte vi skulle ha kylling i sur-søtsaus og ris. Enkelt og raskt å lage.
Pampers123 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hm.. Jeg skal ialefall spise taco i kveld og se en film sammen med mannen min Hva liker du da? Laks i form? Legg laksefileer i en ildfast form, bland en boks med creme fraiche med et glass pesto og hell over. Stek 1\2-1 time på 200 grader og server med pasta og gresk salat! Eller wraps med noe godt?Kylling, salat og en god tatziki.. Wok med alt mulig rart oppi, hjemmelagde burgere, skinkegrateng, .. Sjekk ut matprat.no og få noen tips?
ninsoer Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 ska ha blomkålsuppe til middag og noe godt te kvelds.. ikke bestemt meg enno..
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Stek Kyllingfileet og champignon i biter. Hell over fløte Krydre med salt, pepper og karri (og gjerne garam masala og litt chilli pulver for mer og sterkere smak) La putre litt til sausen tykner. Sleng gjerne oppi en dæsj med creme fraiche Serveres til fersk pasta eller ris. SUUUUPER GODT!!!!!! Og veldig enkelt
Tussa og Sofie Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Her blir det også taco i kveld... Hva med kylling i pita...med agurk, salat, rømme, avocado, løk, revet ost osv...Eller noen gode sandwicher på landbrød. Med f.eks stekt sjampinjong, avocado, biff i skiver, rømme, salat... Eller tomat og mozarellaost med olje, salt og pepper. Min personlige favoritt er carpaccio: Skjær halvfrossen indre/ytrefilet i tynne tynne skiver, legg på tallerken, med ruccola salat i midten, pinjekjerner, parmesan og litt olivenolje, salt og pepper. Pesto er også godt til....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 En pakke brunet kjøttedeig som du blander sammen med en pose tacokrydder. Dette har du i en kjele sammen med 2 bx tomatbønner, 2 bx hermetiske knuste tomater, 1 bx mais, 1 løk og 1 paprika. Gi det et oppkok. Ha nachochips i tallerken, hell suppen, og ha tacosaus, rømme og ost på toppen! Det er NAMMIS og lov når det er fredag:)))
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Ovnsstekt laks, kokte poteter og gulrötter samt en god kald saus!
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Lyst på fiskegrateng el fiskepinner.. men hatt det to ganger denne uken.. hhehe.. fikk plutselig kick på fisk.. Tenkte kanskje lage fløtegratinerte poteter, biff, stekt sopp med krydder og berniesaus:) El Lasagne Mosusakka Taco Kylling tandori / Chicken tikka Nei nå står jeg fast.... hehe
alvis Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Jeg skal lage kyllingkjøttboller. Skal ha ris til men må finne på en saus også tror jeg.
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Namm... kyllingkjøttboller høres godt ut... lager du de som du lager kjøttboller? Bare med kyllingdei?
fox`y Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 vet ikke hva d blir hjem hær i dag jeg. sambo e på jobb i hælga så æ å onga e heim alein. 2.5 åringen har fått dilla på fisk så trur han skal ha d.minsten får pupp. så t mæ sjøl veit æ ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå