Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag (fredag)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt tips :)

Hva er dine middagsplaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag blir det kyllingsalat med ferskt brød eller nystekt baguett

Skrevet

Vet ikke hva vi skal ha jeg.. men frister med gryterett...

Skrevet

Her blir det spear ribs med salat og potetbåter med bearnesaus. Hmmm.

Skrevet

Raclett!! Deilig kosemat for kjæresten min og meg.....

Skrevet

Her blir det hjemmelagede fiskekaker med løk, gulrøtter og potet... :)

Skrevet

I kveld disker min kjære opp med deilig rypemiddag!:) Selvskutt så klart;)

Skrevet

hjemmelaget lapskaus med trimmings og pølse:)

Skrevet

Bakt potet fylt med kryddersmør, tacokjøttdeig, ost, rømme og sweet chilisaus! Beste jeg vet! Mmmmm :-)

Skrevet

Wraps med oppskjært kyllingfilet stekt i den italienske krydderblandingen som hører med. My favorite! Det triste er at det blir vanskeligere å vanskeligere å finne den italienske blandingen i butikkene, så sist jeg fant hamstret jeg. Kjøpte alle i hylla.... Så om noen ser det i butikken "sin" så si for guds skyld fra! Jeg kommer til å få abstinens! Den greske blandingen er helt ok, men kan ikke måle seg med den italienske...

Skrevet

Viltgryte med poteter og grønnsaker

Skrevet

Noen som har tips til en god rett med kyllingfileter? Helst noe som kan tilberedes i hvert fall delvis i ovnen.

Skrevet

Hildes kyllingrett. Har dessverre ikke noe navn på den :P

Men det er kyllingfile stek i biter. Fløte, philadelfia (?), og krydder og er blandet sammen, putter det i en ildfast form med kyllingen, har ost på, lar den stå i ovnen til osten er gyllen. Så har jeg taffelstiks på. Med ris og salat til! Supergodt, og yndlingsretten til sambo :)

Skrevet

sambo er borte, henter ny bil. så jeg skal ha ertesuppe m pølser..

Skrevet

Jeg er alene hjemme i helga, da min mann er på universitetet i Bergen (buhu) så hva jeg skal spise er ikke godt og si. Tror jeg skal til ei venninde på pizza i kveld, ellers så blir det noe fra frysen. Vi er kokker her i huset, så masse hjemmelaget porsjonert ut i fysen. Fiskegrateng, svinestek, lapskaus, lasagne, kjøttkaker osv (hjemmelaget seff) så det er godt

Skrevet

mexikansk gryterett men pitabrød,salat og hjemmelaget dressing :)

Skrevet

Potetball med rabbestappe, pølse, mår, bacon og løksmør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Indisk curry med kylling, masse grønsaker, ris og nan brød.

Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på taco.. Leste det over her, og har ikke spist det på evigheter! Her blir det restemat eller vårruller.

Skrevet

Her blir det enten "mammas gode kyllingryte" (tror jeg den heter - oppskrift i kokeboka her på bim) - den er nyyydelig. Ellers så gjør jeg det veldig enkelt, og steker hamburgere, med masse sallat, tomat, dressing, og med ost, og bacon på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...