samboer87 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 lille gutten min det er fredag og sambo skal lage midda! ligge i senga og sove sammen med sambo og babyen smil fra gode venner bussen kommer til rett tid
Den drygaste Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 fri helg sove lenge i morgen siden det er sambo sin tur å ta vesla LØRDAGSGODT! har holdt meg til kaninfòr hele uken så i morgen skal jeg ha sjokolade!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Nydelige barn Barnevakt til begge i kveld Restaurant og teater på meg og mannen Sol hele helgen:-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Den deilige følelsen etter at man har giddi å trene litt Fredagskveld = rødvin : )
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 endelig fått: vaska hus rydda kjøkkenskap pakka bort for små baby-klær pakka bort gravid-klær wee:) liker: sweet n sour t middag skal på treningsenteret igjen (for første gang etter 6-7 mnd) slappe av:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Det er fredag Jeg har verdens skjønneste datter Jeg skal spise texmex-mat som jeg slipper lage selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå